Πέμπτη 6 Ιουνίου 2019

ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ - Να Βρει ο Κόσμος το Δίκιο Του - Απο την Pay Dash _ Που πέφτουν Θύματα

Να Βρει ο Κόσμος το Δίκιο Του - Απο την Pay Dash _ Που πέφτουν Θύματα και ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ 


Αποδεικτικά στοιχεία η απρόσωπη εταιρία και τους απρόσωπους υπεύθυνους της Pay Dash : Όλες οι καταγγελίες στη Google για την ""' Φάντασμα Εταιρεία ''' Pay Dash είναι αληθινές . ΌΛΑ αναλυτικά εδώ, σε μας ...
ΦοΒοΣ ΜόΝο ΤοΥς ΚυΡιευΣε -  ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΗΝ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΟΥ 

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΣΔ :ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ : Αξιωματούχος Δημοσιογράφος Της ΕΣΔ : Αστυνομικός και Δικαστικός Ρεπόρτερ στην Εγκληματολογία 

Αυτοί Είναι Απατεώνες , Εμένα αποκαλούν Παράνομη που τους έπιασα στα Πράσα και με Αποδεικτικά Στοιχεία .........Αμ θα μου γλίτωναν ....

Τι είναι η Pay Dash :




Πιο απλά : τηλεφώνησα στην ΄΄εταιρία΄΄ PayDashγνωρίζοντας πως δεν δίνουν χρόνο να τους μιλήσεις και πως προσβάλουν , ώστε να νιώσεις ενοχή και να μην ζητήσεις τα δικαιώματα σου . Τηλεφωνώ στο2111881788, όπου είναι η εξυπηρέτηση πελατών , που σε όλες τις εταιρίες λένε '' Θέση και Ονοματεπώνυμο'' .
  • Γεια σας είμαι η Άντζι μου απαντούν πως μπορώ να σας απαντήσω .
  • Τι Άτζυ λέω , επώνυμο , τι υπεύθυνη εταιρία είστε ; Θέλω να καταγγείλω.
  • Να πάρετε την υπεύθυνη στο τηλεφωνικό αριθμό , 2110683032 την κυρία Μαρκοπούλου Σίλβια .
Η συνέχεια έπεται στις ηχογραφημένες κλήσεις . 




Η Πρώτη Αποδεικτική Τηλεφωνική Επικοινωνία μου με την Pay Dash






Η Δεύτερη Αποδεικτική Τηλεφωνική Επικοινωνία μου με την Pay Dash



Δεν είναι από το vider σας
Στις περισσότερες των περιπτώσεων θα σας έρθει ένα μήνυμα με αυτή τη μορφή . Μην κάνετε καμιά ενέργεια .


Αν από άγνοια βάλετε τον αριθμό σας , αμέσως στέλνουν στο κινητό σας ένα μήνυμα για επαλήθευση , και έχετε παγιδευτεί αν βάλετε κωδικό επαλήθευσης με χρεώσεις που δεν περιμένετε . 


Δείτε στους συνδέσμους της Google περί τίνος πρόκειται με την φάντασμα εταιρία Pay Dash

Από google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΝΗΜΕΡΟΙ 
''''ΤΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΝ οι ΠΟΛΙΤΕΣ'' : 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου