Σάββατο 25 Ιουνίου 2016

ΕΝΤΑΞΕΙ...ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΟΦΙΕΣ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΜΑΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΥ π.Αντωνίου που έχει θεραπευθεί από οστεοαρθρίτιδα μέσα σε 10 μέρες!!!

ΜΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ...
Vergopulo Pavlos: πώς ένας πρώην απλός εργάτης μπόρεσε να νικήσει την αρθρίτιδα και την οστεοχόνδρωση σε ένα μήνα
Πώς να θεραπεύσετε τον αρθρικό πόνο
Θέλω να σας διηγηθώ την ιστορία μου, πώς μπόρεσα να θεραπεύσω την αρθρίτιδα των γονάτων μου και την οσφυϊκή οστεοχόνδρωση. Δεν είμαι γιατρός, γι’ αυτό δεν θα σας πω τί θεραπεία έκανα. Απλά θα σας πω πώς έγινε.
Είμαι 62 ετών, συνταξιούχος. Μέχρι τώρα δούλευα στην υψικάμινο σε ένα μεταλλουργικό εργοστάσιο στο Βόλος. Στην αρχή ως σιδεράς και τα τελευταία 10 χρόνια ως τεχνικός μέτρων ασφαλείας. Όποιος γνωρίζει την δουλειά του σιδερά, θα ξέρει ότι διαφέρει αρκετά από τα επαγγέλματα μεταλλοχυσίας χάλυβα. Τώρα η τήξη του χάλυβα γίνεται σε περιέκτες, χρειάζεται μόνο
να πατήσουν τα κουμπιά. Ενώ εμείς το κάναμε με τον παλιό τρόπο. Μερικές φορές με ένα φτυάρι ενίοτε ακόμη και με έναν μαστό. Δίπλα από την υψικάμινο έκανε φοβερή ζέστη και ταυτόχρονο υπήρχαν ρεύματα αέρος. Εκεί δημιουργήθηκαν τα προβλήματα στα γόνατα μου και η οσφυαλγία.
Ένας συνεχής πόνος επηρεάζει την εξωτερική εμφάνιση. Τα τελευταία 3 επιδεινώθηκε πολύ.
Ευτυχώς που σύµφωνα µε την αρχαιότητα μπόρεσα και βγήκα στην πρόωρη σύνταξη στα 50 και να αλλάξω θέση. Δεν άντεχα άλλο. Τον τελευταίο χρόνο κρατιόμουν με ενέσεις αναλγητικών. Είχα τύχη, εμφανίστηκε μία θέση ως τεχνικός μέτρων ασφαλείας. Μία πολύ πιο εύκολη δουλειά και μακριά από την υψικάμινο. Στην αρχή αυτή η κατάσταση είχε ευεργετικά αποτελέσματα στις ασθένειές μου. Ο πόνος υποχώρησε, για κάποιο διάστημα μάλιστα απείχα και από τα αναλγητικά. Αλλά περίπου 3 χρόνια πριν την συνταξιοδότησή μου είχα ένα οικιακό ατύχημα. Πήγα για ψάρεμα και έπαθα μεγάλη ζημιά στο πόδι μου. Προφανώς είχα πάθει σοκ λόγω του πόνου και η συνεχή χρήση των αναλγητικών διατάραξε την ισορροπία, οι πόνοι στο γόνατο και η οσφυαλγία ξαναεμφανίστηκαν.
Εξαιτίας του τραύματος η αρθρίτιδα μου άρχισε να προχωράει ταχύτερα.
Δεν θέλω ούτε καν να θυμάμαι αυτά τα 3 χρόνια. Ήταν πραγματική κόλαση! Το πρωί η γυναίκα μου μου έβαζε ένεση με δικλοφενάκη, έβαζα άλλη στη δουλειά και το βράδυ πάλι με τρυπούσε η γυναίκα μου. Τώρα θα πείτε γιατί δεν βγήκα στη σύνταξη; Βοηθούσα το γιο μου. Μόλις έγινε πατέρας και τον διώξανε. Έπρεπε λοιπόν να τον υποστηρίξω.
Τον τελευταίο χρόνο περπατούσα ήδη με μπαστούνι. Πριν από την τελευταία ιατρική εξέταση αποφάσισα να υποβάλλω την παραίτησή μου, γιατί δεν θα πληρούσα τα κριτήρια της εξέτασης.

Τί θεραπεία έκανα

Χάρη στην μεγάλη μου εμπειρία στις οσφυϊκές ασθένειες μπορώ να σας πω ότι οι γιατροί γενικά χορηγούν Condrosamina, υδροκορτιζόνη, ή Diprospan...
ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ!
Δεδομένου ότι έπρεπε να κάνω ένεση με δικλοφενάκη συχνά, άρχισε να με πονάει το στομάχι. Έπρεπε να προσθέσω Οmeoprazol στην θεραπεία μου για να προστατέψω το στομάχι μου.
Κατά την περίοδο εκείνη, πριν μπορέσω να βρω ένα πραγματικά αποτελεσματικό φάρμακο, μου έκαναν 4 τρυπήματα για να μου αφαιρέσουν το υγρό. Την τελευταία φορά αφαιρώντας το υγρό βγήκε ποίον. Ο γιατρός μου είπε ότι το πιθανότερο είναι να πρέπει να με εγχειρίσουν, να μου κάνουν ενδοπροθέση. Θα έπρεπε να αντικαταστήσουν τις άχρηστες αρθρώσεις με αρθρώσεις τιτανίου. Μετά έμαθα ότι ακόμη και αν όλα πήγαιναν καλά, θα έπρεπε να περπατάω με μπαστούνι. Από την άλλη η εγχείρηση και στις δύο αρθρώσεις θα κόστιζε το λιγότερο 4 χιλιάδες δολάρια. Αυτό επιλέγοντας γερμανικά βοηθήματα. Τα δικά μας θα έβγαιναν περίπου 1000 δολάρια φθηνότερα, αλλά έχουν και περισσότερες περιπλοκές. Με άλλα λόγια το σκέφτηκα πολύ σοβαρά.
Σκέφτηκα σοβαρά την μοίρα μου.
Περίμενα μία προφανή αναπηρία. Άλλωστε δεν μπορούσα να έχω αυτό το ποσό από την μία στιγμή στην άλλη.
Κάθισα με την γυναίκα μου (που είναι καταπληκτική!), το σκεφτήκαμε και αποφασίσαμε να κάνουμε την επέμβαση. Η ζωή δεν σταματάει στα 61 χρόνια και τα χρήματα, γι’ αυτό υπάρχουν, για να τα ξοδέψεις.

Έγινε το θαύμα!

Αυτό το θαύμα το χρωστάω στη γυναίκα μου. Είχε μια παιδική φίλη, η γυναίκα ενός δημοσίου υπαλλήλου, που κι αυτός έπασχε από τα γόνατα όπως κι εγώ, μπορεί κάπως λιγότερο.
Μια φορά καθώς η γυναίκα μου περπατούσε στο δρόμο, είδε αυτόν τον δημόσιο υπάλληλο να βγαίνει από το αυτοκίνητο, περπατώντας σταθερά σαν νέο άτομα και εκτός αυτού πήγαινε γρήγορα.
Την ίδια μέρα η Μαρία (η γυναίκα μου) τηλεφώνησε την φίλη της και ρώτησε πώς ο Πέδρο κατάφερε να θεραπευτεί από τα γόνατά του. Προφανώς δεν πέρασε από χειρουργείο, εξάλλου, μετά από μία επέμβαση κανείς δεν περπατάει τρέχοντας.
Η γυναίκα μου η Μαρία με έσωσε, και την ευχαριστώ πολύ
Διαπιστώθηκε ότι όλα οφειλόντουσαν σε ένα νέο αμερικανικό φάρμακο, Osteoren. Ο άντρας της το έλαβε μέσω μίας επαφής στη Μαδρίτη και μετά από ένα μήνα ήταν στην φόρμα του. Σας επαναλαμβάνω: σε ΕΝΑ ΜΗΝΑ!
Εγώ και η γυναίκα μου χαρήκαμε αλλά και λυπηθήκαμε, γιατί στην χώρα μας το φάρμακο ακόμη δεν πουλιόταν και επειδή έπρεπε να το παραγγείλουμε από τις ΗΠΑ, όπου σχεδόν τα πάντα είναι με συνταγή ιατρού, δεν είχαμε ιδέα πώς να το κάνουμε. Με λίγα λόγια, συνεχίσαμε να προετοιμαζόμαστε για την εγχείρηση.
Μετά από κάποιο καιρό, (λίγο πολύ μετά από ενάμιση μήνα) τηλεφώνησε η φίλη της Μαρίας και μας είπε ότι ο άντρας της ο Πέντρο σχολίασε ότι προφανώς η κρέμα Osteoren είχε περάσει ή περνούσε την πιστοποίηση στην Ελλάδα. Η γυναίκα μου παρακάλεσε την φίλη της να της πει λεπτομέρειες και διαπιστώθηκε ότι ναι, είναι ήδη πιστοποιημένο!
Osteoren
Επιπλέον ήταν κιόλας προς πώληση μέσω της επίσημης ιστοσελίδας. Νομίζω ότι εγώ ήμουν ένας από τους πρώτους που παρήγγειλε το προϊόν! Άρχισα να εφαρμόζω την κρέμα στα βασανισμένα μου γόνατα και στην οσφυϊκή χώρα. Ξέρετε κάτι; Η κρέμα άρχισε να λειτουργεί! Στην αρχή νόμιζα ότι λειτουργούσα σαν αναλγητικό: με την χρήση ο πόνος λιγόστευε σε 5-10 λεπτά. Ξαφνικά ένιωσα ότι ήμουν πολύ καλύτερα στην οσφυϊκή χώρα. Για να πω την αλήθεια, εδώ και καιρό τα είχα βάλει στην μπάντα, γιατί η κύρια ανησυχία μου ήταν τα γόνατά μου: ήμουν έτοιμος να εγχειρηθώ! Ωστόσο όταν μετά από μία εβδομάδα χρήσης της κρέμας, μπορούσα να σκύψω για να βάλω τα παπούτσια μου χωρίς να χρησιμοποιήσω ένα μακρύ κόκαλο για τα παπούτσια, κατάλαβα ότι η Osteoren ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ καταπληκτικά!
Μετά από 2 εβδομάδες θεραπείας μπόρεσα να κάνω βόλτα χωρίς πόνο στα γόνατα για μισή ώρα! Ήταν σαφές ότι καλυτέρευα! Και μετά από άλλες 2 εβδομάδες άρχισα να θεωρώ τον εαυτό μου υγιή άνθρωπο: δεν με πονούσε τίποτα πια! Μπορούσα να σκύψω χωρίς πρόβλημα, να περπατάω για μεγάλα διαστήματα και να κάνω βόλτα με το ποδήλατο (μου αρέσει πολύ να πηγαίνω βόλτα με το ποδήλατο).
Όχι μόνο μπόρεσα πάλι να χρησιμοποιήσω ποδήλατο, αλλά και να κάνω βόλτες για 2 ώρες.
Έχει περάσει μισός χρόνος από την θεραπεία μου δεν με πονάει τίποτα! Και έχω καιρό να χρησιμοποιήσω Osteoren. Τώρα πηγαίνω για ψάρεμα, εργάζομαι στον κήπο και μου αρέσει πολύ να περνάω τον καιρό μου με τον εγγονό μου! Η γυναίκα μου κι εγώ κάνουμε σχέδια για διακοπές στα νότια, γιατί οι νέοι μας έχουν ζαλίσει τα αυτιά από καιρό με το πόσο ωραία είναι.
Αν είναι κανείς υγιής, τα παιχνίδι με τον εγγονό δεν ενοχλούν άλλο, αντιθέτως, προσφέρουν χαρά
Έτσι λοιπόν όσοι πάσχετε από αρθρίτιδα, οστεοχώνδρση ή οστεοαρθρίτιδα, δηλαδή όσοι πάσχετε από τις αρθρώσεις, λάβετε υπόψη την ενημέρωσή μου: Osteoren θεραπεύει τις αρθρώσεις!
Vergopulo Pavlos, Ρόδος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου