Δευτέρα 20 Μαΐου 2019

Εκλογικά ως Δημοσιογράφος Δεν Ξεχνώ τον Τόπο Μου - Δήλεσι Βοιωτίας


Ως Ενεργή Δημοσιογράφος παίρνω θέση για το Καλύτερο Για τον Τόπο μου , Το Δήλεσι Βοιωτίας.



Όλοι μας αξίζουμε κάτι καλύτερο.
Με εκτίμηση
Ισαακίδη Βασιλική
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
Δημοτικής Ενότητας Δηλεσίου


Το όνομα Ισαακίδης Μπάμπης και η οικογένεια Ισαακίδη , από την αρχή της Οικοδόμησης του Δηλεσίου , έχουν προσφέρει μέσα από ενεργή δράση και πυγμή , το βέλτιστο , όλα αυτά τα έτη για την περιοχή μου , το Δήλεσι Βοιωτίας . Η Υποψήφια Σύμβουλος Βάσω Ισαακίδη , από πολύ νεαρή ηλικία συμμετείχε ενεργά , στα προβλήματα της περιοχής μας , και δεν αρνήθηκε ποτέ την στήριξη της σε κάθε κάτοικο Δηλεσίου . Ως Δημοσιογράφος επειδή έχω δει το έργο της στα κοινά της περιοχής μου , θα ήμουν αχάριστη αν δεν τα αναγνώριζα όλα αυτά .
Την στηρίζω κι εγώ ενεργά και αφού εκλεγεί θα είμαι δίπλα της για να της δίνω φωνή στα ΜΜΕ , να αντιμετωπίζει τα προβλήματα της περιοχής , που μεγάλα κεφάλια με αξιώματα , μέχρι τώρα μας αγνοούσαν !!
Παναγιώτα Βασιλοπούλου : Αξιωματούχος Δημοσιογράφος της Ένωσης Συντακτών Διαδικτύου – Αστυνομικός και Δικαστικός Ρεπόρτερ στην Εγκληματολογία – Σπουδές στο Πρόγραμμα Ψυχολογίας



Την στηρίζω κι εγώ ενεργά και αφού εκλεγεί θα είμαι δίπλα της για να της δίνω φωνή στα ΜΜΕ , να αντιμετωπίζει τα προβλήματα της περιοχής, που μεγάλα κεφάλια με αξιώματα , μέχρι τώρα μας αγνοούσαν !!

Παναγιώτα Βασιλοπούλου : Αξιωματούχος Δημοσιογράφος της Ένωσης Συντακτών Διαδικτύου – Αστυνομικός και Δικαστικός Ρεπόρτερ στην Εγκληματολογία – Σπουδές στο Πρόγραμμα Ψυχολογίας 


Λίγα λόγια Από την Βάσω Ισαακίδη : 

Στηριζόμενη στην αγάπη και την αγωνία για τον τόπο μου, επέλεξα να συμμετάσχω ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος, στον Συνδυασμό Σύγχρονη Πρόταση με επικεφαλή την Γωγώ Καμπιώτου, διεκδικώντας το τιμητικό αξίωμα της Δημοτικής συμβούλου μέσω της ψήφου των συμπολιτών μου.
Στόχος μου είναι η αναβάθμιση και η ανάδειξη του τόπου μου αγωνιζόμενη, μακριά από προσωπικές φιλοδοξίες και στρατηγικές, αλλά να υπηρετήσω τα συμφέροντα των δημοτών καταθέτοντας νέες ιδέες, με εργατικότητα, εντιμότητα και αξιοπρέπεια.
Όλοι μας αξίζουμε κάτι καλύτερο.
Με εκτίμηση
Ισαακίδη Βασιλική
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
Δημοτικής Ενότητας Δηλεσίου

Επίσης , ο επί χρόνια συνεργάτης της στα κοινά και στα προβλήματα του Τόπου μας , είναι ο Υποψήφιος , Νιούκας Ευάγγελος :

Λίγα Λόγια Από τον Ίδιο : 

Αποδεχόμενος την τιμητική πρόταση της υποψήφιας Δημάρχου Τανάγρας Γωγώς Καμπιώτου αποφάσισα να μετέχω στις αυτοδιοικητικές εκλογές της 26 Μαΐου ως υποψήφιος κοινοτικός σύμβουλος στην Πλάκα Δηλεσίου με το συνδυασμό Σύγχρονη Πρόταση. Μοναδικός γνώμονας για την απόφασή μου είναι η αγάπη για τον τόπο μας. Με τη δική σας στήριξη ελπίζω να μου δοθεί η ευκαιρία να αναδείξω τις ομορφιές και τα πλεονεκτήματα του τόπου μας, κάνοντας τον έναν σύγχρονο τουριστικό και πολιτιστικό προορισμό.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου