Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2018

Ο ΠΑΝΓΙΩΤΗΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΣΕ ΟΣΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ


ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΨΩΜΙΑΔΗ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΚΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ 44 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ 



«Επειδή ακούγονται και γράφονται πολλά, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω δημόσια πως ποτέ δεν ανακοίνωσα επίσημα την υποψηφιότητα μου για το Δήμο Θεσσαλονίκης. Αυτό που δήλωσα και ισχύει, είναι πως -κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις- με ενδιαφέρει τόσο η κεντρική πολιτική σκηνή όσο και η τοπική Αυτοδιοίκηση. Σε κάθε περίπτωση, πολύ σύντομα θα δημοσιοποιήσω τις οριστικές αποφάσεις μου, ακούγοντας πρώτα τους πολίτες.

Δηλώσεις Του Παναγιώτη Ψωμιάδη Για Την Ένωση Συντακτών Διαδικτύου : Παναγιώτα Βασιλοπούλου : Αξιωματούχος Δημοσιογράφος της ΕΣΔ 

Σήμερα γιορτάζουμε 44 χρόνια από την ίδρυση της Νέας Δημοκρατίας.40 χρόνια μέλος της, 37 χρόνια ενεργός, μάχιμος και πάντα, σε κάθε εκλογική αναμέτρηση, νικητής.
Σήμερα, στην πανηγυρική εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα έκριναν πως δεν είμαι ευπρόσδεκτος. Εγώ, όμως, Θα είμαι απόψε εκεί, για να τιμήσω τα εκατομμύρια των απλών φίλων της μεγάλης αυτής λαϊκής, κεντροδεξιάς παράταξης. Γιατί Νέα Δημοκρατία είναι ο κόσμος της και αυτόν οφείλω να τιμήσω».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου