Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2019

Με ένα κείμενο δηλώνω την αποχώρηση μου από την Ένωση Συντακτών Διαδικτύου , γιατί κάνω στροφή στην καριέρα μου ........



Με ένα κείμενο δηλώνω την αποχώρηση μου από την Ένωση Συντακτών Διαδικτύου , οδεύω σε νέους ορίζοντες , κάποια στιγμή ακολουθούμε άλλα μονοπάτια ......

Μετά από χρόνια αρμονικής συνεργασίας , εκτίμησης και σεβασμού , με την Ένωση Συντακτών Διαδικτύου , ήρθε η ώρα να αφήσω την θέση μου ως Αξιωματούχος και να αποχωρήσω από την Ένωση που τόσο αγάπησα , αλλά για θα κάνω στροφή στην καριέρα μου .
Ευχαριστώ την Ένωση
για την τόσα χρόνια ,
όμορφη διαδρομή !  
Φυσικά η συγκίνηση είναι μεγάλη , μα ελπίζω να άφησα στην Ένωση ένα αξιοπρεπέστατο έργο πίσω μου.
Μετά Τιμής και Σεβασμού ,
Παναγιώτα Βασιλοπούλου : Πρώην Αξιωματούχος Δημοσιογράφος στην ΕΣΔ , Αστυνομικός και Δικαστικός Ρεπόρτερ στην Εγκληματολογία , με σπουδές στην Σχολική Ψυχολογία !!!












4 σχόλια:

  1. ΕΓΩ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ.

    ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΛΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ.ΕΙΣΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ...ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΣΑΝ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΤΟΝ ΞΕΝΗΤΕΜΕΝΟ ΘΑΝΑΣΗ...ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 196Ο ΞΕΟΥΛΗΜΕΝΟ ΕΡΓΑΤΗ...

    ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΠΕΘΑΜΕΝΟΣ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΩ ΓΙΑΤΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΩ ΓΙΑΤΙ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΝΑ ΧΑΣΩ ΤΟ ΕΧΑΣΑ ΚΑΙ ΤΑΧΑΣΑ ΟΑΛ ΑΑΘΕΜΑ ΤΗΝ ΚΑΚΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ.
    ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΙ 76....ΜΕΧΡΙ ΤΑ 1ΟΟ ΚΑΤΙ ΘΑ ΛΕΩ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣΛΑΤΩ....ΠΡΙΝ ΝΑ ΧΑΣΩ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΜΥΑΛΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποια Ένωση Συντακτών Διαδικτύου;
    Νεκρή ήταν η δήθεν Ένωση.
    Μόνο τα λεφτά μας πήρατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή