Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2019

MIA EPANASTASH!!!

Το τέλος εποχής των φροντιστηρίων ξένων γλωσσών! 
Η ταχεία φόρμουλα εκμάθησης που αναπτύχθηκε από έναν Έλληνα πολύγλωσσο, επιτρέπει την ανεξάρτητη εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας σε 4 εβδομάδες,,,

Σημειωστε δε ότι ο δικός μας γέρο-ΑΠ,ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ Ξέρει Γαλλικά -αγγλικά χωρίς όμως να παέι σε ΣΧΟΛΕΙΟ! Τά μαθε από μόνος. Προσπάθησε να πάει σε σχολείο...αλλά δεν του γέμισαν τον μάτι και προχώρησε ΜΟΝΑΧΟΣ...Και μάλλον την εποχή του 1960 που μπήκε στη δημοσιογραφία ... εμοιαζε με ανέκδοτο ... Γελάει ακόμη και σήμερα...ΕΠΕΡΝΕ  συνεντεύξεις από κορυφαίους διάσημους της επικαιρότητας... Τραγικές Ιστορίες μεν... αλλά ο μπαγάσας τα 'εφερνε βόλτα!


Χωρίς βιβλία, χωρίς προσπάθεια, χωρίς να ξοδέψεις μια περιουσία. Η νέα φόρμουλα ταχεία εκμάθησης ξένων γλωσσών θα καταστρέψει τις επιχειρήσεις των φροντιστηρίων ξένων γλωσσών; Διακεκριμένοι νευρογλωσσολόγοι, λέκτορες και πολύγλωσσοι δεν έχουν καμία αμφιβολία ότι πρόκειται αυτό να συμβεί. 

Με την ανάπτυξη της φόρμουλας εκμάθησης 4 εβδομάδων από έναν Έλληνα , ακολούθησε επανάσταση στον τρόπο εκμάθησης ξένων γλωσσών. Πάνω από 14 χιλιάδες άτομα αφομοίωσαν μια ξένη γλώσσα σε μόλις 1 μήνα. Ακόμη κι εκείνοι που θεωρούνταν ως τεμπέληδες, χωρίς ταλέντο στις ξένες γλώσσες ή "μεγάλοι σε ηλικία για μάθηση". Πώς είναι δυνατόν;


Ο καθ. Μιχάλης Τσακίρης (σπουδαίος νευρογλωσσολόγος και πολύγλωσσος) αποφάσισε να διδάξει στην 65χρονη μητέρα του αγγλικά - και αυτή ήταν μόνο η αρχή μιας επανάστασης στον τομέα της νευρογλωσσολογίας. Ο καθηγητής, μετά από 1,5 χρόνο ερευνών στα κέντρα του εγκεφάλου που είναι υπεύθυνα για τη μνήμη, την όραση και την ομιλία, ανέπτυξε μια υπερ-αποτελεσματική φόρμουλα 4 εβδομάδων για εκμάθηση ξένων γλωσσών.
Επαγγελματικά περιοδικά γλωσσολογίας έχουν ήδη χαιρετίσει ένθερμα αυτή τη μέθοδο "ως ένα πρωτοποριακό επίτευγμα στην νευρογλωσσολογία", ενώ ο καθηγητής για το επίτευγμά του προτάθηκε να λάβει Βραβείο Νόμπελ. Χάρη στη μέθοδό του, ο καθένας (ανεξάρτητα από την ηλικία, τις ικανότητες και το πορτοφόλι) μπορεί μέσα σε 4 εβδομάδες να μιλάει άπταιστα μια ξένη γλώσσα της επιλογής του.

"Το μάθημα σε φροντιστήριο είναι πεταμένα χρήματα!" Ποιοι είναι οι λόγοι για μια τέτοια εντύπωση;


Αυτά τα λόγια επιβεβαιώνονται ήδη από 14 χιλιάδες ικανοποιημένους χρήστες της φόρμουλας του καθηγητή, οι οποίοι έχουν ήδη πετάξει τις βαρετές, αναποτελεσματικές και ακριβές μεθόδους εκμάθησης. Γι' αυτό αποφασίσαμε να προσεγγίσουμε μερικούς από αυτούς και να τους ρωτήσουμε μερικά πράγματα. Ακολουθούν τα συμπεράσματα:

  • Τεράστια έξοδα

    Ένα εξάμηνο (δηλαδή μόλις 5 μήνες) "μάθησης" σε φροντιστήριο ξένων γλωσσών κοστίζει από 500 έως και 1250 ευρώ και δεν σταματούν εδώ τα έξοδα. Για να μάθεις μία γλώσσα σε αρχικό επίπεδο επικοινωνίας πρέπει να περάσεις τουλάχιστον 6 εξάμηνα μάθησης, το οποίο κοστίζει συνολικά από 3 do 7,5 χιλιάδες ευρώ! Σε αυτά προστίθεται η αγορά εγχειριδίων για κάθε εξάμηνο, σε τιμή από 30 ως 75 ευρώ. Ακόμη και αν κάποιος έχει αυτά τα χρήματα - η πιθανότητα ώστε το μάθημα να του εξασφαλίσει άριστη γνώση της ξένης γλώσσας είναι αμελητέα.
  • Σπατάλη χρόνου

    Τα μαθήματα συνήθως πραγματοποιούνται 2 φορές την εβδομάδα και διαρκούν 1,5 ώρα. Σε διάστημα 6 εξαμήνων είναι 360 ώρες, εκ των οποίων μόνο το 20% της προσοχής του καθηγητή αφιερώνεται σε ένα άτομο. Τον υπόλοιπο χρόνο ο καθηγητής τον αφιερώνει στην υπόλοιπη ομάδα. Θα πρέπει να προστεθεί και ο χρόνος που ξοδεύεται για τη μεταφορά στο φροντιστήριο, τη συμπλήρωση κουραστικών ασκήσεων γραμματικής στο σπίτι (οι οποίες έτσι κι αλλιώς δεν διδάσκουν κατανόηση και ομιλία) και οι συνεχές επαναλήψεις του υλικού.
  • Μαθήματα σε ομάδες

    Ο μαθητής μέσα στην τάξη κατά τη διάρκεια του μαθήματος, ακούει τους άλλους μαθητές να μιλούν κάνοντας λάθη και με κακή προσφορά - ακούει αυτή την προσφορά και μαθαίνει με λάθος τρόπο τη γλώσσα. Αυτό οδηγεί σε ντροπή και φόβο μπροστά στο λάθος στα μαθήματα. Οι μαθητές παραδέχονται ότι ντρεπόντουσαν στο μάθημα υπό το φόβο ότι θα ρεζιλευτούν μπροστά στους υπόλοιπους μαθητές - αν δεν γνωρίζουν μια λέξη ή προφέροντάς την λάθος.
  • Ξεπερασμένες μέθοδοι

    Η μετάφραση προτάσεων, η συνεχής επανάληψη λέξεων και κλίσεων, η περίπλοκη γραμματική, η συμπλήρωση κενών στα κείμενα - όλα αυτά είναι απλά βαρετά. Την ίδια ώρα οι επιστήμονες εδώ και καιρό έχουν αποδείξει ότι αν ο εγκέφαλος βαριέται, η ικανότητα απομνημόνευσης εξασθενεί. Επιπλέον, στα γλωσσικά μαθήματα δίνεται μεγάλη προσοχή στην ανάγνωση και στη γραφή και όχι στην ικανότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας.
Η φόρμουλα ταχεία εκμάθησης 4 εβδομάδων του καθ. Τσακίρη αποτελεί πραγματική επανάσταση στην εκμάθηση ξένων γλωσσών
Για να μάθουμε μία ξένη γλώσσα με τις παραδοσιακές μεθόδους, απαιτείται πολύς χρόνος, προσπάθεια και αυτοπειθαρχία. Με τη μέθοδο του καθηγητή όλα είναι διαφορετικά. Ο εγκέφαλος παραμένει σε μέγιστη διέγερση, έτσι κατά τη διάρκεια της μάθησης δεν αισθανόμαστε μονοτονία, αλλά μεγάλη ευχαρίστηση και ενθουσιασμό. Χάρη στην ταυτόχρονη ενεργοποίηση αρκετών αισθήσεων η διαδικασία απομνημόνευσης επιταχύνεται κατά 5 φορές. Την ίδια χρονική στιγμή, ο εγκέφαλος αναπτύσσει νέα γλωσσικά σχήματα τα οποία σε μια ομιλία αρχίζουμε να χρησιμοποιούμε αυτόματα και με φυσικό τρόπο, όπως στη μητρική μας γλώσσα. Επιπλέον, τα γλωσσικά σχήματα που σχηματίζονται με αυτό τον τρόπο αποκλείουν τη μη απομνημόνευση στο μέλλον. Το λεγόμενο "γλωσσικό φράγμα" εξαφανίζεται. Ανεξάρτητα από την ευφυια, το ταλέντο και την ηλικία.
Τώρα μπορεί ο καθένας να μιλήσει άπταιστα σαν Άγγλος, Γερμανός ή Γάλλος
Οι μελέτες του νευρο-γλωσσολογικού κέντρου στο Σικάγο έχουν αποδείξει, ότι η φόρμουλα έχει 99,7% αποτελεσματικότητα. Χάρη σε αυτή, άτομα ηλικίας 21-75 ετών, σε μόλις 1 μήνα απέκτησαν θεαματικά αποτελέσματα στην εκμάθηση Αγγλικών, καθώς και άλλων γλωσσών όπως Ιταλικά, Γερμανικά και Σκανδιναβικά. Ανεξάρτητα από την ηλικία, το φύλο και την ευφυΐα – καθημερινά απορροφούσαν μόνιμα περίπου 200 νέες λέξεις, φράσεις και εκφράσεις. Περιέγραψαν τη μάθηση ως καθαρή ευχαρίστηση, επειδή λόγω των γρήγορων αποτελεσμάτων, το κίνητρο για μάθηση είχε μεγαλώσει. Ένα μεγάλο μέρος των ατόμων, περιέγραψε τη διαδικασία όχι σαν επιστήμη, αλλά σαν αυτόματη κωδικοποίηση της νέας γλώσσας στο μυαλό! Μετά από 4 εβδομάδες οι συμμετέχοντες παραδέχθηκαν ότι μιλούν στην ξένη γλώσσα τόσο άπταιστα, σαν τη μητρική τους.
Τα τεκμηριωμένα αποτελέσματα μάθησης με τη μέθοδο του καθ. Τσακίρη μιλούν από μόνα τους:
Αριθμός γνωστών λέξεων
1η ΕΒΟΔΜΑΔΑ
2η ΕΒΟΔΜΑΔΑ
3η ΕΒΟΔΜΑΔΑ
4η ΕΒΟΔΜΑΔΑ
Οι παραδοσιακές μέθοδοι εκμάθησης ξένων γλωσσών.
Η εκμάθηση με τη νέα μέθοδο λαμβάνει χώρα:
  • ΓΡΗΓΟΡΑ. Η μέθοδος επιταχύνει τις διαδικασίες απομνημόνευσης κατά 5 φορές. Γνωρίζεις περίπου 200 νέες εκφράσεις την ημέρα, ενώ μετά από 4 εβδομάδες μιλάς άπταιστα.
  • ΕΥΚΟΛΑ. Δεν υπάρχουν μαθήματα, βιβλία και εργασία στο σπίτι. Μαθαίνεις χωρίς άγχος, όπου και όποτε επιθυμείς.
  • ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ Η μέθοδος παράγει στον εγκέφαλο τόσο ισχυρά γλωσσικά σχήματα, που η μη απομνημόνευση είναι μόνιμα αποκλεισμένη. Μιλάς στην ξένη γλώσσα τώρα άπταιστα, όπως τη μητρική σου.
Η κυρία Ιωάννα Μανωλάκη (58 ετών) από τη Λάρισα είναι ένα από τα πρώτα άτομα στην Ελλάδα που έμαθαν μια ξένη γλώσσα σε 4 εβδομάδες:

"Η κόρη μου έφυγε για σπουδές στην Ιταλία. Εκεί δημιούργησε την οικογένειά της. Έπρεπε κάπως να επικοινωνώ με τον ξενόγλωσσο γαμπρό μου και την εγγονή μου. Ντρεπόμουν να κάθομαι ήσυχα στην παρέα τους και να μην καταλαβαίνω τίποτα. Γι' αυτό και γράφτηκα σε μαθήματα Ιταλικών. Ξόδεψα μια περιουσία, ένα μισθό μηνιαίας πληρωμής μου, αλλά δεν έμαθα τίποτα! Ήμουν η πιο μεγάλη στην τάξη και όλοι έλεγαν ότι κατεβάζω το επίπεδο της τάξης... Με τον καιρό ανακάλυψα αυτή την ταχεία φόρμουλα εκμάθησης. Τώρα ξέρω, ότι αν δεν την είχα χρησιμοποιήσει θα είχα κάνει το λάθος της ζωής μου.4 εβδομάδες ήταν αρκετές για να μπορώ να μιλήσω άνετα στα ιταλικά με τον γαμπρό και την εγγονή μου. Δεν φοβάμαι πλέον να πετάξω μόνη σε αυτούς στην Ρώμη, γιατί ξέρω ότι θα τα καταφέρω στο ταξίδι. Έμαθα επίσης αγγλικά. Οι φίλοι μου με θαυμάσουν για αυτό το κατόρθωμα, κι όμως ήταν τόσο απλό! Είμαι μια ζωντανή απόδειξη ότι μπορείς να μάθεις μια ξένη γλώσσα ανεξάρτητα από την ηλικία - γρήγορα, εύκολα και ευχάριστα. Τη συνιστώ πραγματικά!"
Ποιος ο λόγος να ξοδέψεις μια περιουσία για ένα αναποτελεσματικό μάθημα ξένων γλωσσών, από τι στιγμή που μπορείς να μάθεις μια ξένη γλώσσα εύκολα, γρήγορα και οικονομικά;
Η αποτελεσματικότητα της νέας, ταχείας φόρμουλας για εκμάθηση ξένων γλωσσών έχει αποδειχθεί πέραν πάσης αμφιβολίας από το αμερικανικό νευρο-γλωσσολογικό κέντρο στο Σικάγο. Ο καθ. Τσακίρης λαμβάνει συνεχώς υποψηφιότητες για βραβείο για τις ανακαλύψεις του, συμπεριλαμβανομένης της υποψηφιότητας για Βραβείο Νόμπελ. Εξέχοντες ειδικοί στην νευρογλωσσολογία συμφωνούν ότι είναι η πιο αποτελεσματική μέθοδος εκμάθησης ξένων γλωσσών που υπάρχει.
Αρχίζεις από το μηδέν ή μιλάς μια ξένη γλώσσας πολύ καλά - η μέθοδος αυτή θα επιταχύνει κατά 5 φορές την εκμάθηση της γλώσσας. Αν μαθαίνεις από το μηδέν, σε 4 εβδομάδες θα επικοινωνείς χωρίς δυσκολία στη νέα ξένη γλώσσα. Αν έχεις μάθει ήδη τα βασικά, θα βελτιώσεις την προφορά σου και θα μαθαίνεις περίπου 200 νέες λέξεις καθημερινά. Αν από την άλλη γνωρίζεις μια ξένη γλώσσα εξαιρετικά, τότε θα μάθεις άλλες 2, 3, ακόμη και 4 γλώσσες με τον πιο γρήγορο τρόπο.
Κάνε κλικ εδώ, για να επωφεληθείς από την ταχεία φόρμουλα εκμάθησης του καθ. Τσακίρη και να μιλήσεις άπταιστα μια ξένη γλώσσα σε 4 εβδομάδες >>
Ειδική προσφορά μέχρι Το Σάββατο 9.02.2019

7 σχόλια:

  1. ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ?
    ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΡΗΚΑ ΠΟΥΘΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο κύριος Γιάννης που έγραψε στις 25-05-2019 τελικά τη γλώσσα έμαθε γιατί δεν κατάλαβα αγγλικά ή Γερμανικά. Αν πραγματικά μαθαίνει τόσο εύκολα μια ξένη Γλώσσα και έχει πάρει βραβείο Νόμπελ θα έπρεπε να ήταν αναρτημένο εγώ γιατί δεν βρίσκω το όνομα του. Ας με βοηθήσετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ψάχνω και εγώ να βρω κάτι στο διαδίκτυο και δεν βρίσκω τίποτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με ποιον να επικοινωνήσεις? Με τον καθ. αέρα τον κοπανιστό? Που είναι και "σπουδαίος νευρογλωσσολόγος". Και που "του προτάθηκε να λάβει Βραβείο Νόμπελ". Χαχα, "του προτάθηκε" να πάρει το Νόμπελ! Αλλά μάλλον δεν το δέχτηκε. Γιατί ποτέ δεν υπήρξε υποψήφιος για Νόμπελ, ούτε το πήρε ποτέ, ούτε ποτέ υπήρξε αυτός ο "σπουδαίος νευρογλωσσολόγος". Παρά μόνο στην φαντασία των απατεώνων που νομίζουν ότι βρήκαν εύκολα θύματα με την βοήθεια διαδικτυακών παλιοφυλλάδων όπως η παρούσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μην είστε αφελείς, αν ήταν αλήθεια, δε θα χρειάζονταν καμμία διαφήμιση, με όλοκληρα κατεβατά στο διαδίκτυο.
    είναι απλά μια ακόμη απάτη του διαδικτύου.
    και πιστεύω πως σίγουρα θα βρεθούν αφελείς που θα χάσουν τα χρήματα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άλλη μια διαδικτυακή απόπειρα εξαπάτησης αφελών. Το προφίλ του υποψηφίου νομπελίστα, ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ στο διαδίκτυο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή