Τρίτη 30 Ιουλίου 2019

'Το Διαζύγιο – Τι Συμβαίνει – Πως το Χειριζόμαστε – Τι πρέπει να αποφύγουμε , Επιστημονικό Αρθρο - Παναγιώτα Βασιλοπούλου


ΔΙΑΖΥΓΙΟ ΝΑΙ ; ΑΛΛΑ ΠΩΣ ;

'''Το Διαζύγιο – Τι Συμβαίνει – Πως το Χειριζόμαστε – Τι πρέπει να αποφύγουμε .''





Ευτυχώς η δυστυχώς , η περίοδος του Διαζυγίου είναι η δυσκολότερη , είτε είσαι γονέας είτε είσαι το παιδί. Συνεπώς πριν πάρουμε διαζύγιο το πιο έντιμο για όλους , είναι να ξέρουμε πως να το χειριστούμε , γιατί χωρίζουν τα δυο πιο αγαπημένα πρόσωπα του παιδιού . Οι Γονείς του . Έτσι λοιπόν στην παρούσα ομιλία μου θα φροντίσω να σκιαγραφήσω όσο μπορώ στο χρόνο που έχω , τρόπους με τους οποίους , μπορείτε να εκπαιδευτείτε καλύτερα πριν λάβετε για σας τις κατάλληλες αποφάσεις , έτσι ώστε να έχετε επίγνωση για τις αλλαγές που θα έρθουν στον συναισθηματικό κόσμο όλης της οικογένειας .

Επιστημονικό Άρθρο , μελέτη: ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ Για την Ένωση Συντακτών Διαδικτύου : Παναγιώτα Βασιλοπούλου : Αξιωματούχος Δημοσιογράφος στην ΕΣΔ : Αστυνομικός και Δικαστικός Ρεπόρτερ στην Εγκληματολογία : Σχολική Ψυχολόγος 

Είναι χρήσιμο στην ομιλία μου να σας αναδείξω τρόπους , μεθόδους και Στρατηγικές προκειμένου εσείς οι γονείς , μεικτής ηλικίας να αποκτήσετε δεξιότητες σε σχέση με τις αναγκαιότητες αναπροσαρμογής είτε στην καθημερινότητα σας , είτε στα συναισθήματα όλων σας πριν και κατά τη διάρκεια του χωρισμού.

Η συνεργασία λοιπόν που θα έχετε μεταξύ σας ,εσείς οι γονείς θα δημιουργήσουν ευνοϊκές συνθήκες ώστε όλα τα μέλη θα έχουν επίγνωση του τι σημαίνει Διαζύγιο Γονέων και πως αυτό δεν θα αφήσει πίσω του τραύματα.
Όταν ξέρουμε τι είναι αυτό που αποφασίσαμε , γιατί το αποφασίσαμε, πως θα το διαχειριστούμε και ως θα το ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ τότε τα πράγματα δεν είναι τραγικά.

Έτσι λοιπόν να σας ενημερώσω πως το διαζύγιο ανήκει στα γεγονότα της ζωής μας που λαμβάνει τη δεύτερη υψηλότερη παρακαλώ θέση , stress ανάμεσα στις 43 θεωρητικά τραυματικές καταστάσεις οι οποίες είναι καταγεγραμμένες στην Κλίμακα ( καλά ξέρω πως δεν θα θυμάστε μετά αυτό που θα πω , θα το πω όμως – ακούστηκαν γέλια στην αίθουσα) στην Κλίμακα λοιπόν Αναπροσαρμογής των Holmes & Rahe .

ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΑΚΕΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗΣ ΜΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ-Παναγιώτα Βασιλοπούλου  


  • ΜΕ ΕΙΔΙΚΟ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ :
    - Ισορροπίες Ανώδυνο Διαζύγιο
  • Όχι μόνο γνωρίζω αλλά και εφαρμόζω .
Το να δείτε έναν ειδικό , σε τι θα σας βοηθήσει ; Φυσικά ξέρω , εδώ θα μου πείτε ειδικοί παντού , σε όλα;
Και θα σας απαντήσω , δεν είναι υπέροχο να έχεις τον έλεγχο του να πάρεις διαζύγιο και να μην κοστίσει ακριβά σε κανέναν από τα μέλη της οικογένειας σας ;
Μπορεί λοιπόν να συμβάλει με τη μεθοδολογία, στην πρόληψη και θεραπευτική αντιμετώπιση του διαζυγίου . Με τρεις τύπους παρέμβασης :

Έτσι λοιπόν γονείς , επειδή η απόφαση σας θα έχει θετικό ή αρνητικό αντίκτυπο σε σας και τα παιδιά σας , έχετε μια επιλογή , Θετικό ή Αρνητικό Αντίκτυπο; Τι θέλετε από τα δύο;

Κυριακή 28 Ιουλίου 2019

ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Bulling - Μια μεγάλη Έρευνα μου Ως Σχολική Ψυχολόγος - Παναγιώτα Βασιλοπούλου



Σχολικός Εκφοβισμός – Bulling – Αιτίες - Παράγοντες – Ενημέρωση – Αντιμετώπιση. Από ομιλία μου σε γονείς Δημοτικού 

ΤΑ ΠΝΕΥΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΚΕΤΕΣ
ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΜΕΝΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ  


ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΈΝΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ : Παναγιώτα Βασιλοπούλου : Αξιωματούχος Δημοσιογράφος της ΕΣΔ : Αστυνομικός & Δικαστικός Ρεπόρτερ στην Εγκληματολογία – Σχολική Ψυχολόγος


Να σας ενημερώσω πως η Ελλάδα και επιστήμονες της έχουν συμμετάσχει σε Διεθνή Ερευνητικά Προγράμματα σχετικά με τον Σχολικό Εκφοβισμό και την επιθετικότητα στα Σχολεία . Έτσι λοιπόν γονείς και Εκπαιδευτικοί , να ξέρετε πως τα τελευταία χρόνια Αυξάνονται συνεχώς τα προγράμματα Παρέμβασης μας για το Σχολικό Εκφοβισμό.
Για να γίνω πιο κατανοητή , τα προγράμματα που έχουμε στη διάθεση μας και στην κατάρτιση μας , εμείς οι Σχολικοί Ψυχολόγοι, είναι αποτελεσματικά όταν προάγουν την ανάπτυξη της κοινωνικής επάρκειας των μαθητών , την αυτοεκτίμηση και την αποδοχή από τους συνομηλίκους . Παράλληλα η διευκρίνηση της γνώσης των εκπαιδευτικών στο θέμα του Σχολικού Εκφοβισμού , και η ενεργός εμπλοκή τους στην εφαρμογή προγραμμάτων και τη διαχείριση περιστατικών εκφοβισμού συμβάλλει ακόμα περισσότερο στην αντιμετώπιση του φαινομένου.


Σας τα αναφέρω για να καταλάβετε πως εμείς που έχουμε ρόλο ευθύνης στο Σχολικό Συγκρότημα , δεν επαναπαυόμαστε ποτέ μας .
Σύμφωνα με τον Olweus ήδη από το 1993 , έχει αρχίσει να θεμελιώνεται το
“”Πρόγραμμα Πρόληψης του Σχολικού Εκφοβισμού μεταξύ μαθητών και μαθητριών από 5- 15 χρονών ,μιας και μιλάω σε γονείς Δημοτικού Σχολείου και οι ηλικίες του Δημοτικού περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα . Το πρόγραμμα αφορά ένα μακροπρόθεσμο σχέδιο αλλαγής της σχολικής κοινότητας σε επίπεδο σχολικής μονάδας , σχολικής τάξης και σε ατομικό επίπεδο ( μαθητής / μαθήτρια ) . 

Μέχρι σήμερα έχουν αναπτυχθεί , διάφορα προγράμματα΄ παρέμβασης για το Σχολικό Εκφοβισμό ,τα οποία έχουν αποδειχθεί αποτελεσματικά για τη μείωση της επιθετικής Συμπεριφοράς στο σχολείο και απευθύνονται :
α) στους μαθητές ( αναλυτικά προγράμματα΄ , προγράμματα κοινωνικής και συναισθηματικής αγωγής , προγράμματα εστιασμένα στον Σχολικό Εκφοβισμό)
β) στους εκπαιδευτικούς
γ) στους γονείς
δ) σε ολόκληρη την ευρύτερη σχολική κοινότητα μέσα από ολιστικές – καθολικές , προσεγγίσεις .

Τι είναι η Ολιστική Παρέμβαση ενίσχυσης θετικών συμπεριφορών ;
( Schoolwide Positive Behavior Supports )

Η προσέγγιση SWPBS εστιάζει , και γι΄ αυτό επιλέγω να την αναφέρω στην ομιλία μου, στη χρήση θετικών τεχνικών συμπεριφοράς , όπως εξωτερικές αμοιβές και άμεση εκπαίδευση σε κοινωνικές δεξιότητες , προκειμένου να προληφθούν τα προβλήματα συμπεριφοράς , σε αντίθεση με την προσέγγιση της μηδενικής ανεκτικότητας που εστιάζει στη χρήση τιμωρίας. Τα Βασικά χαρακτηριστικά αυτού του Προγράμματος προσέγγισης είναι
  1. τρεις κατηγορίες παρεμβάσεων και υποστήριξης΄( π.χ καθολική , επιλεκτική , δευτερογενής , τριτογενής )
  2. έμφαση στα αποτελέσματα σε επίπεδο μαθητή
  3. χρήση πιστοποιημένων ερευνητικά διαδικασιών ( π.χ κάνοντας σαφείς τους κανόνες και προσδοκίες χρησιμοποιώντας θετική ενίσχυση , διδάσκοντας κοινωνικές δεξιότητες
  4. συστήματα υποστήριξης
  5. συλλογή και χρήση δεδομένων για τη λήψη αποφάσεων

Το δεύτερο βήμα για ένα πρόγραμμα πρόληψης βίας, είναι ένα πρόγραμμα σπουδών για την πρόληψη της βίας :
( Second Step : A Violence Prevention Curriculum )

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα σπουδών που βασίζεται σε ερευνητικά δεδομένα και διδάσκει κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες για την πρόληψη της βίας . Το πρόγραμμα είναι εύκολο στην χρήση από τον εκπαιδευτικό και επιπλέον συμπεριλαμβάνει και εκπαίδευση γονέων. Επίσης το Second Step στοχεύει στη μείωση της παρορμητικής και επιθετικής Συμπεριφοράς , ενώ παράλληλα συμβάλει στην αύξηση προστατευτικών παραγόντων και της κοινωνικής επάρκειας σε παιδιά από την προσχολική ηλικία μέχρι και την εφηβεία . Τα παιδιά μαθαίνουν να ανταποκρίνονται με ενσυναίσθηση προς τους άλλους και εξασκούνται σε δεξιότητες που τους βοηθούν να ηρεμούν , να μειώνουν το θυμό, να επιλύουν προβλήματα , να εκτιμούν την επικινδυνότητα διαφόρων καταστάσεων , να παίρνουν αποφάσεις και να θέτουν στόχους.


Δεν είναι υπέροχο , που σας ενημερώνω που έχουμε τις πιο σύγχρονες μεθόδους για τα παιδιά ;


Τα δικά μου λοιπόν στοιχεία είναι :
  • Το άτομο που εκφοβίζει , έχει ως στόχο να προκαλέσει βλάβη ή φόβο στον άλλον .
  • Η εκφοβιστική συμπεριφορά απέναντι στο άτομο που την δέχεται είναι επαναλαμβανόμενη
Γι ΄αυτό ανέφερα παραπάνω στην ομιλία μου πως οι διενέξεις και τα μαλώματα των παιδιών είναι φυσιολογικής μορφής μέσα στο Σχολείο . Συνεχίζω :
  • Το εκφοβιζόμενο άτομο δεν προκαλεί αυτή τη συμπεριφορά κατά κανένα τρόπο και ούτε φέρει ευθύνη για να γεμίζει ενοχές τον εαυτό του και σε καμία των περιπτώσεων δεν πρέπει να του φερθούμε σαν να φταίει γι΄ αυτό που βιώνει είτε λεκτικά , είτε σωματικά.
  • Ο Εκφοβισμός συμβαίνει ,ανάμεσα σε άτομα που έχουν συνεχή επαφή, όπως το Σχολικό Συγκρότημα ,κοινοί γνωστοί , ίδιο περιβάλλον.
  • Το άτομο που εκφοβίζει είναι πάντα πιο δυνατό , είτε από πλευράς χαρακτήρα , σε σχέση με το άτομο που εκφοβίζει.




Το φαινόμενο λοιπόν του εκφοβισμού μεταξύ παιδιών, ιδιαίτερα στο χώρο του σχολείου, δεν είναι καινούργιο ∙ είναι τόσο παλιό όσο και το οργανωμένο εκπαιδευτικό σύστημα. Ο σχολικός εκφοβισμός αναγνωρίζεται πλέον ως σημαντικό πρόβλημα καθώς διαταράσσει την ομαλή λειτουργία του σχολείου, έχει δυσμενείς συνέπειες στην ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη των θυμάτων, την ακαδημαϊκή τους επίδοση, δημιουργεί κλίμα φόβου κι ανησυχίας για τα υπόλοιπα παιδιά κ.α
Σημάδι πρώτο : Για να μιλήσουμε για σχολικό Εκφοβισμό , πρέπει να υπάρχει μια έκδηλη συμπεριφορά που στοχεύει σαφώς να προκαλέσει βλάβη και φόβο στο άλλο άτομο.
Σημάδι Δεύτερο : Τα παιδιά που εμπλέκονται στο Σχολικό Εκφοβισμό,διαλέγουν για'' Θύματα τους , άτομα πιο αδύναμα''
Σημάδι τρίτο : Τραυματισμός ή αρνητική αλλαγή στη ψυχολογία του παιδιού που δέχεται το bulling .
Σημάδι τέταρτο : Οι τραυματικές εμπειρίες από το σπίτι που κάνουν το ''παιδί που ασκεί Εκφοβισμό να θέλει να πονέσει τους άλλους όσο πόνεσε .
( αυτός είναι και ο λόγος που θα μιλήσω στο Δεύτερο μέρος για το Διαζύγιο των Γονέων )

Διαφοροποίηση «bullying» με πείραγμα , ας ξεκαθαρίσω την κατάσταση :
Τα πειράγματα και οι επιθέσεις μεταξύ των μαθητών διαφοροποιούνται από τον τρόπο με τον οποίο διαμορφώνονται και αφορούν τόσο στα ποσοτικά και ποιοτικά τους χαρακτηριστικά όσο και στις μορφές που λαμβάνουν καθώς και στη συχνότητα και την ένταση με την οποία εμφανίζονται.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον Olweus το «πείραγμα» συμβαίνει μεταξύ φίλων και δεν περιλαμβάνει την πρόκληση πόνου, ψυχολογικού ή σωματικού. Συνήθως, τα παιδιά διασκεδάζουν μεταξύ τους καθώς σταματάει το πείραγμα αμέσως μόλις κάποιος από την παρέα αισθανθεί άσχημα. Το πείραγμα μπορεί εύκολα να μετατραπεί σε εκφοβισμό αν συνεχίζεται για μεγάλο χρονικό διάστημα και ιδιαίτερα αν το παιδί αισθάνεται πως το αστείο ξεπερνά τα όρια του παιχνιδιού. (Olweus D. 2009)



Τώρα θα περάσουμε στο κομμάτι της ενημέρωσης για τις μορφές Σχολικού Εκφοβισμού :



Οι μορφές λοιπόν που μπορεί να πάρει το bullying είναι διάφορες και μπορούν να συνυπάρχουν ακόμα και συνδυαστικά.

Ας έρθω στην Λεκτική Μορφή όπου συναντάμε πως : γίνεται με την συστηματική χρήση υβριστικών εκφράσεων και φραστικών επιθέσεων, με προσβολές αλλά και απειλές, με ειρωνεία, με πειράγματα και ταπεινωτικούς χαρακτηρισμούς, χρήση παρατσουκλιών, με κοροϊδία ή καζούρα, με εκβιασμό για απόσπαση προσωπικών ειδών του θύματος .

Η δεύτερη μορφή είναι η Σωματική: γίνεται με φυσικό τραυματισμό ή ακόμα και με την απειλή τραυματισμού, μέσα από σπρωξίματα, χτυπήματα, σκουντήματα, αγκωνιές, γροθιές και κλοτσιές, τρικλοποδιές, χτυπήματα με αντικείμενα, τσιμπήματα και δαγκωνιές, φτυσίματα, μαλλιοτραβήγματα, καταστροφή προσωπικών ειδών του θύματος…

Η τρίτη είναι η Ηλεκτρονική: ο σύγχρονος τρόπος μέσα από την αποστολή υλικού με υβριστικό ή και απειλητικό ακόμα περιεχόμενο με μηνύματα ή και βίντεο στο κινητό, με e-mails, στο facebook, σε chat rooms, χρήση ή και παραποίηση των προσωπικών δεδομένων του θύματος, δημιουργία ιστοσελίδων ή και προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με παραποιημένα και ψεύτικα χαρακτηριστικά, παραποιημένες φωτογραφίες, βίντεο, αποκλεισμός του από δικτυακές ομάδες, απειλητικές κλήσεις στο κινητό του συνήθως από άγνωστα νούμερα...

Η τέταρτη είναι η Κοινωνική: γίνεται με την προσπάθεια να απομονωθεί και να αποκλειστεί κοινωνικά το θύμα μέσα από την αγνόησή ατόμου, την πρόκληση αντιπάθειας, τη δυσφήμιση και τη συκοφαντία, μέσα από τη διάδοση κουτσομπολιών και γενικότερα κακόφημων, ψευδών στοιχείων, την αποκάλυψη ακόμα και τη διαστρέβλωση όσων εκμυστηρεύτηκε το θύμα (την συγκεκριμένη μορφή την συναντάμε πιο συχνά ανάμεσα στα κορίτσια)

Η πέμπτη είναι η Ρατσιστική: γίνεται με την χρήση και την διάδοση αρνητικών σχολίων λόγω της καταγωγής του θύματος, του ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ-οικονομικού επιπέδου του, του σεξουαλικού προσανατολισμού, κάποιου σωματικού ελαττώματος ή ασθένειας… γενικότερα γίνονται "επιθέσεις" λόγω της διαφορετικότητας.

Η έκτη είναι η Σεξουαλική: γίνεται με ανήθικες χειρονομίες και αγγίγματα κυρίως στα γεννητικά όργανα και στο στήθος αν είναι κορίτσι, υβριστικό λεξιλόγιο, σεξουαλικά υπονοούμενα, πειράγματα για τον σεξουαλικό προσανατολισμό, εικόνες με σεξουαλικό περιεχόμενο, μπορεί να φτάσει ακόμα και σε σοβαρές σεξουαλικές επιθέσεις.


Λοιπόν Γονείς και Εκπαιδευτικοί , ρωτώ , Τι κάνουμε Λοιπόν;
Τι κάνουμε ;
Σταματάμε την ανοχή σε κάθε μορφή Σχολικού Εκφοβισμού .
Τώρα θα με ρωτήσετε πώς ; Και εύλογο είναι . Πρώτων με την Συνεχή Ενημέρωση , με τη συνεργασία και με πολύ διάλογο μεταξύ μας .
Έτσι λοιπόν Γονείς , να μάθετε πως :
Ο ρόλος του γονέα στην σημερινή εποχή , πρέπει να αναθεωρηθεί και να γίνει πιο σύγχρονος , ίσως το bulling , υπάρχει μες στην οικογένεια σας και δεν έχετε τη γνώση να το αναγνωρίσετε . Σύμφωνα με στοιχεία για την εκδήλωση του φαινομένου μέσα στην οικογένεια , κάνοντας εδώ μια παρένθεση για να το αναφέρω , συμπεριφορές εκφοβισμού εντοπίζονται ανάμεσα στα πιο αδύναμα μέλη της οικογένειας, ανάμεσα στα αδέρφια . Κι εδώ να προσθέσω πως ο εκφοβισμός , μέσα στο σπίτι μπορεί να εκληφθεί , ως παιδική κακοποίηση , ή παραμέληση των γονέων προς το παιδί. Αυτή τη συμπεριφορά λοιπόν θα την μιμηθεί το παιδί και θα την μεταφέρει στην δική του ζωή που είναι το σχολείο μιας και μιλάμε για το σχολικό περιβάλλον.
Αυτός είναι ο λόγος που Σχολικοί Ψυχολόγοι , Εκπαιδευτικοί , και Γονείς , πρέπει να είμαστε σε απόλυτη συνεργασία για να αποτραπούν τέτοια περιστατικά που ξεκινούν και από την οικογένειά. Γι αυτό στην επόμενη ώρα , η ομιλία μου αφορά την πιο σημαντική συναισθηματική κρίση για τη ζωή ενός παιδιού , το Διαζύγιο Των Γονέων του . Που είναι τα δύο πρόσωπα που αγαπά το παιδί στη ζωή του περισσότερο από όλα,και η λάθος Διαχείριση Διαζυγίου μπορεί να σηματοδοτήσει αλλαγές στις σχολικές επιδόσεις του παιδιού αλλά και στην συμπεριφορά του , ώστε να γίνει επιθετικό ή αντικοινωνικό ή πολύ παθητικό και αδύναμο.



Ας εξετάσουμε όμως ποια είναι τα ατομικά Χαρακτηριστικά των Δραστών :

Παρασκευή 19 Ιουλίου 2019

'''Μείνετε Ψύχραιμοι και μην κάνετε σπασμωδικές κινήσεις ''''


Σεισμός 5,1 της Κλίμακας Ρίχτερ Σημειώθηκε σήμερα 19/07/2019 στην περιοχή της Μαγούλας Αττικής.

'''Μείνετε Ψύχραιμοι και μην κάνετε σπασμωδικές κινήσεις ''''

Αποκλειστικό Ρεπορτάζ για την Ένωση Συντακτών Διαδικτύου : Παναγιώτα Βασιλοπούλου : Αξιωματούχος Δημοσιογράφος της ΕΣΔ: Αστυνομικός & Δικαστικός Ρεπόρτερ στην Εγκληματολογία : Σχολική Ψυχολόγος

Για 48 ώρες θα είμαστε σε επιφυλακή , ο πρώτος σεισμός ήταν της κλίμακας των 5.3 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ. Υπήρξαν μετασεισμοί της κλίμακας 2, 5 Ρίχτερ έως 3,5.
Δεύτερος μετασεισμός ήταν της κλίμακας 4,2 Ρίχτερ . Μείνετε ψύχραιμοι, βοηθήστε χωρίς να κινδυνεύει η ζωή σας ανθρώπους που έχουν κινητικά προβλήματα να μετακινηθούν σε ασφαλές μέρος,
μην μετακινήστε με το αμάξι για διαδρομές που δεν έχει επαληθευθεί από τις Αρχές του Δήμου σας πως είναι ασφαλής για μετακίνηση ο δρόμος για τη διαδρομή. Τα ΜΜΕ έχουν μόνο το ρόλο ενημέρωσης και όχι να εκμεταλλευτούν τον κόσμο και τον άνθρωπο που είναι σε πόνο ή έχει καταρρεύσει ψυχολογικά , έχουν το ρόλο να είναι στην διάθεση της ενημέρωσης από επιστήμονες και κοινοποίησης για θέματα ζωής σε τέτοιες καταστάσεις . Τα κτίρια σας , αν έχουν υποστεί ζημιά μην μπείτε μέσα αν δεν τα ελέγξει ομάδα συντονισμού . 

Δικές μου οδηγίες ''' Οδηγός Επιβίωσης '' :
Το ότι ένας καταστροφικός κίνδυνος μας πλησιάζει είναι δυνατό να μας κάνει να καταρρεύσουμε . Θα πρέπει λοιπόν να είμαστε Ψύχραιμοι και να παίρνουμε σωστές αποφάσεις , είτε γρήγορα είτε με υπομονή. Προκειμένου όμως να πετύχει αυτό θα πρέπει να νικήσουμε τον πανικό των πρώτων στιγμών και του άγχους που θα κάνει την παρουσία τους ως σημάδι αποφυγής του επερχόμενου κινδύνου. Οι ερωτήσεις που θα κάνουμε πρώτα στον εαυτό μας είναι ''Μπορώ; “' Πρέπει”” ;
Έτσι λοιπόν οι καταστάσεις που πρέπει να ξεπεραστούν , είναι :
Το ότι πρέπει να επιβιώσουμε εμείς και όσοι πλήττονται από τον κίνδυνο της καταστροφής , θα προκαλέσει σωματικό και φυσικό ψυχολογικό άγχος κι αυτό πρέπει να ξεπεραστεί οπωσδήποτε αμέσως . Έχουμε λοιπόν να αντιμετωπίσουμε : Το φόβο 
και την ανησυχία , 
πόνο , ασθένεια 
ή τραυματισμό , καιρικές συνθήκες 
 που είναι ( υπέρ μας ή κατά για την περίσταση) , 

τις ανάγκες του οργανισμού για νύστα ή κόπωση , κ.α)

Έτσι λοιπόν η αυτοπεποίθηση μας είναι αποτέλεσμα σωστής εκπαίδευσης και πληροφόρησης . 

Συνεπώς η συνεχή εκπαίδευση , και ενημέρωση 
δεν πρέπει να σταματά ποτέ !

Σημαντικό είναι να μην σπαταλάμε τις δυνάμεις μας , να ξεκουραζόμαστε και να κάνουμε συνεχή εκτίμηση της κατάστασης. 

Ο πόνος και ο πυρετός είναι σημάδια πως υπάρχει κάποιο πρόβλημα Υγείας 

ή κάποιο μη εμφανές τραύμα . 

Η αυτοσυγκέντρωση , και η ψυχραιμία είναι οδηγοί επιβίωσης .
Ένα σημείο που πρέπει να προσέξουμε, είναι πως επειδή τα επίπεδα του άγχους είναι αυξημένα για όλους κι επικρατεί σύγχυση ,είναι να είμαστε προετοιμασμένοι πως ίσως γίνουν πάνω στον πανικό συμπλοκές . Ο Καθένας στην προσπάθεια να σώσει τη δική του ζωή μπορεί πάνω στο πανικό του να γίνει ιδιαίτερα επιθετικός και να τραυματίσει κάποιον .Πρέπει να προσέξουμε τα πρώιμα σημάδια που κάποιος είναι σε πολύ μεγάλη ένταση και σε κατάσταση σοκ για να τον ηρεμήσουμε και να τον επαναφέρουμε , σε επίπεδα λειτουργίας πριν της κρίσης. Αυτά είναι τα βασικότερα .


Να παραθέσω από την πιο έγκυρη πηγή , του site του Πυροσβεστικού Σώματος
τι κάνουμε στο σεισμό και τι μετά από το σεισμό. 
Πηγή :



Τι λέει το Πυροσβεστικό Σώμα
Κατά τη Διάρκεια του σεισμού:
  • Όταν αισθανθείτε μια σεισμική δόνηση, μπείτε αμέσως κάτω από ένα γραφείο ή ένα πολύ γερό τραπέζι. Σταθείτε μακριά από παράθυρα, βιβλιοθήκες, μεγάλους καθρέπτες και άλλα βαριά αντικείμενα που μπορούν να πέσουν. Προσέχετε τους σοβάδες και τα διάφορα αντικείμενα της οροφής (γύψινες διακοσμήσεις κ.α). Παραμείνετε καλυμμένοι μέχρι να σταματήσει η δόνηση. Εάν το έπιπλο που σας προστατεύει, μετακινηθεί, προσπαθήστε να το ακολουθήσετε. Στη συνέχεια, θα βρείτε ορισμένες επιπρόσθετες συμβουλές σε περίπτωση που βρεθείτε σε συγκεκριμένους χώρους
  • Εάν βρίσκεστε σε ΨΗΛΟ ΚΤΙΡΙΟ και κοντά σας δεν υπάρχει γραφείο η τραπέζι, κινηθείτε προς τον εσωτερικό τοίχο και προστατέψτε το κεφάλι σας με τα χέρια. Μη χρησιμοποιήσετε ανελκυστήρα. Μην εκπλαγείτε εάν ο συναγερμός ή το αυτόματο σύστημα καταιονισμού τεθεί σε λειτουργία.

Πέμπτη 18 Ιουλίου 2019

Τον Έλληνα Πάρι Κατσίβελο Ο Ο.H.E., η UNESCO το Παγκόσμιο Φιλοσοφικό Φόρουμ τον Ανακήρυξαν Λειτουργό Διδάσκαλο - Εκπαιδευτή Κοινωνικής Παιδείας του 21ου αιώνα, όλων των Πολιτισμών των Ηνωμένων Εθνών,

Ο Ο.H.E., η UNESCO το Παγκόσμιο Φιλοσοφικό Φόρουμ,
το Παγκόσμιο Κράτος της Γης και το Πανεπιστήμιο Νοτιοανατολικής Ασίας, ανακήρυξαν,
<<Λειτουργό Διδάσκαλο - Εκπαιδευτή Κοινωνικής Παιδείας του 21ου αιώνα,
όλων των Πολιτισμών των Ηνωμένων Εθνών>>

τον Έλληνα Πάρι Κατσίβελο...........


Ο Πρόεδρος του Παγκόσμιου
Φιλοσοφικού Φόρουμ κ. Ίγκορ Κοντράσιν
ανάμεσα τους καθηγητές
Πάρι Κατσίβελο
και Στέφανο Βογαζιανό Roy.




Και άλλη τεράστια Ενεργή Ακαδημαϊκή Ιδιότητα και Τίτλος Τιμής από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών (U.N.O.), την UNESCO
το Παγκόσμιο Φιλοσοφικό Φόρουμ (W.P.F.), το Παγκόσμιο Κράτος της Γης (U.S.E.), και το Πανεπιστήμιο Νοτιοανατολικής Ασίας -
Σχολή Φιλοσοφίας με έδρα την Τζακάρτα της Ινδονησίας, για τον 



Ο Πάρις Κατσίβελος με τις 
πρόσφατες βραβεύσεις του.
για τον Έλληνα Πάρι Κατσίβελο, Ηθοποιό, Σκηνοθέτη,
Καθηγητή Ανωτέρων Σχολών Δραματικής Τέχνης, καθηγητή του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Επικοινωνίας και του Αυστριακού Πανεπιστημίου D.U.K,
στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα, <<Ποιοτική Δημοσιογραφία και Νέες Τεχνολογίες>>,
αφού τον ανακήρυξαν ομόφωνα
<<Λειτουργό Διδάσκαλο - Εκπαιδευτή Κοινωνικής Παιδείας του 21ου αιώνα,
όλων των Πολιτισμών των Ηνωμένων Εθνών>>.


Και άλλη τεράστια Ενεργή Ακαδημαϊκή Ιδιότητα και

Τίτλος Τιμής από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών (U.N.O.),

την UNESCO, το Παγκόσμιο Φιλοσοφικό Φόρουμ (W.P.F.),

το Παγκόσμιο Κράτος της Γης (U.S.E.), και το

Πανεπιστήμιο Νοτιοανατολικής Ασίας - Σχολή Φιλοσοφίας


με έδρα την Τζακάρτα της Ινδονησίας, για τον Έλληνα Πάρι Κατσίβελο, 
Ηθοποιό, Σκηνοθέτη,

Καθηγητή Ανωτέρων Σχολών Δραματικής Τέχνης,

καθηγητή του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Επικοινωνίας

και του Αυστριακού Πανεπιστημίου D.U.K,


στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα,

<<Ποιοτική Δημοσιογραφία και Νέες Τεχνολογίες>>,
αφού τον ανακήρυξαν ομόφωνα
<<Λειτουργό Διδάσκαλο - Εκπαιδευτή Κοινωνικής Παιδείας του 21ου αιώνα,
όλων των Πολιτισμών των Ηνωμένων Εθνών>>.
Για την τελετή της βράβευσης - αναγόρευσης του,
που έγινε στο New York College επελέγη η 21η Ιουνίου,
Παγκόσμια Ημέρα του Ουμανιστή,
ημέρα Θερινού Ηλιοστασίου, μεγαλύτερη ημέρα του έτους
με το περισσότερο Φως και αρχή του Καλοκαιριού,
με όλους τους συμβολισμούς και αναγωγές για την διαρκή ανιδιοτελή
προσφορά του και την ακλόνητη ενασχόλησή του με το Καλό και το Φως!!!!
Σώμα των καθηγητών κατά την 

βράβευση του Πάρι Κατσίβελου.
Ο Πάρις Κατσίβελος παρέλαβε,
δια χειρών του προέδρου του
Παγκόσμιου Φιλοσοφικού Φόρουμ Ρώσου
και σθεναρού φιλέλληνα καθηγητού δρ. Ίγκορ Κοντράσιν,
αντί μιας, δύο διακρίσεις.




Για Την Ένωση Συντακτών Διαδικτύου 

Παναγιώτα Βασιλοπούλου : 
Αξιωματούχος Δημοσιογράφος της ΕΣΔ : 
Αστυνομικός & Δικαστικός 
Ρεπόρτερ στην Εγκληματολογία  : Σχολικη Ψυχολόγος 





Τον τίτλο του
<<Λειτουργού Διδασκάλου -
Εκπαιδευτή Κοινωνικής Παιδείας του 21ου αιώνα>>


Ο Πάρις Κατσίβελος και ο δρ. Jeffrey Levet, στο βήμα.
και βράβευση για την ομιλία του, που αφορούσε στον εορτασμό της
<<Παγκόσμιας Ημέρας της Μητέρας Γαίας>>
στις 22 Απριλίου, που αναγνώστηκε στην Μόσχα,
την οποία είχε αποστείλει σε διάφορες χώρες του κόσμου
σε συνεργαζόμενα με το φιλοσοφικό συμπόσιο πανεπιστήμια,
από τα οποία προσκλήθηκε να συμμετάσχει,
μεταξύ αυτών τα πανεπιστήμια Τζακάρτας και Μόσχας.
<<....... Ο στόχος της Κοινωνικής Παιδείας>>,
όπως αναφέρεται στην περγαμηνή,
<<είναι να αναβαθμίσει την νοοτροπία κ
αι το επίπεδο επίγνωσης/συνειδητότητας
των κατοίκων της Γης φέροντας το σ’ εκείνο του 21ου αιώνα....
Αφορά σε Πρόγραμμα Κοινωνικής Εκπαίδευσης και
Δημιουργίας Παγκόσμιας Ιθαγένειας του Ο.Η.Ε.
και στην Στρατηγική Ανάπτυξης της UNESCO.......>>


Η αποσταλείσα ομιλία του Πάρι Κατσίβελου
για την μητέρα Γαία, εμπεριείχε δύο πεδία:

Ο Πάρις Κατσίβελος κατά την 

εναρκτήρια ομιλία του στο New York College.