ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗ

Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2017

''ΜΑΝΟΣ ΤΣΙΚΟΓΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ'' Ο ''Πνευματικός Πατέρας'' του Οικονομικού Μουσείου ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ : ''Μόνο οι καναλάρχες έχουν τους Οικονοολόγους τους που βγαίνουν και τοποθετούνται ; ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΜΟΥ :

''ΜΑΝΟΣ ΤΣΙΚΟΓΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ'' Ο ''Πνευματικός Πατέρας'' του Οικονομικού Μουσείου , σε μια συνέντευξη αποκλειστικά ΓΙΑ ΤΗΝ (  ΕΣΔ ) 


ΣΕ ΌΣΑ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉ ΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 
ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΟΜΕΑΣ ΤΟΥ 
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ & ΣΕ ΜΕΓΕΘΟΣ & ΣΕ ΑΞΙΑ 




ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ : ''Μόνο οι καναλάρχες έχουν τους Οικονοολόγους τους που βγαίνουν και τοποθετούνται ; ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΜΟΥ :ΡΕΠΟΡΤΑΖ : ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ -  ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ  ΕΣΔ :     ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ : Αξιωματούχοςς  Δημοσιογράφος της ΕΣΔ 


(Φωτογραφίες από τον εσωτερικό χώρο του Μουσείου και τα εκθέματα του  ) 



Είναι το πρώτο και μοναδικό μουσείο για την Οικονομία. Δημιουργήθηκε το 1992 από προσωπικές συλλογές των κ. Εμμανουήλ  Τσικογιαννόπουλου , της κ. Αικ. Περήφανου και της κας Μελίνας Τσικογιαννοπούλου και αποτελεί σήμερα ένα πλήρες οργανωμένο Μουσείο . Ο Μάνος Τσικογιαννόπουλος, ''Πνευματικός Πατέρας' 'του Μουσείου , σε μια συνέντευξη , κόντρα σε όλους και κόντρα σε όλα για το ''Οικονομικό Μουσείο''.
Ο Μάνος Τσικογιαννόπουλος , Σύμβουλος Επιχειρήσεων πάνω από 40 χρόνια . Συγγραφέας και Εισηγητής Σεμιναρίων σε θέματα χρηματοασφαλιστικά , management , marketing και πωλήσεων , τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Έχει ασχοληθεί με ανθρωπογνωστικές μελέτες επί σειρά ετών και έχει εκπαιδεύσει πάνω από 70.000 άτομα στελέχη Ελληνικών και ξένων επιχειρήσεων σε πληθώρα σεμιναρίων . Η πιο σπουδαία του όμως δημιουργία , είναι το ''Οικονομικό Μουσείο''του πρώτου και μοναδικού μουσείου για την οικονομία στον κόσμο , που λειτουργεί στο Δήλεσι ( Δήλιον ) Βοιωτίας ως ιδιωτική συλλογή . Το Μουσείο δέχεται οργανωμένες επισκέψεις συλλόγων , στελεχών επιχειρήσεων όπως και μαθητών και σπουδαστών όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης . Στους επισκέπτες γίνεται οπτικοακουστική παρουσίαση , του ''Τι είναι Οικονομία και της Οικονομικής Ζωής ''των ''16 Τομέων και 100 περίπου Ενοτήτων , των εκθεμάτων του Μουσείου .
Η είσοδος στο Μουσείο είναι ελεύθερη για το κοινό (μεμονωμένοι επισκέπτες) , κάθε Σάββατο 9π.μ έως 14μ.μ .
Τηλέφωνα επικοινωνίας : 6932903977           facebook  : Οικονομικό Μουσείο.

ΕΡΩΤΗΣΗ 1: Η φιλοξενία στο χώρο του Μουσείου κύριε Μάνο Τσικογιαννόπουλο  ήταν μια πολύ ιδιαίτερη εμπειρία . Σας ευχαριστώ που μου παραχωρήσατε την άδεια να καλύψω και με φωτογραφικό υλικό τη συνέντευξη – αφιέρωμα μου για το "Οικονομικό Μουσείο". Ας κάνω μια πολύ γενική αναφορά ως έναρξη της συνέντευξης. Οικονομική κατάσταση 2015 . Ομοιότητες και διαφορές , το παρελθόν και το παρόν της Οικονομίας , σε απτό παράδειγμα η κατάσταση της Οικονομίας έως και σήμερα σα μια γενική εικόνα . Τι μας διδάσκουν οι προηγούμενοι αιώνες ;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 1: Αρχικά η οικονομία λεγόταν οικοκυρική, δηλαδή οίκος (ένα κλειστό σύστημα) και κύριος (δηλαδή η φυσική εξουσία του ανθρώπου σε ΕΝΣΩΜΑΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ), να τροποποιεί , να εξουσιάζει και να τα προσαρμόζει στη θέλησή του. Με την πάροδο των ετών και των πολιτισμών, αντικαταστάθηκε ο όρος “οικοκυρική” όπως την καθόρισαν οι “ιδρυταί” της οικονομικής επιστήμης Ξενοφών, Αριστοτέλης κτλ με τον όρο “οικονομία” δηλαδή οίκος (ένα κλειστό σύστημα) και νέμω (δηλαδή διανέμω, μοιράζω κτλ). Έτσι λέγοντας οικονομία, αντί να εννοούμε τη φυσική εξουσία του ανθρώπου σε ενσώματα πράγματα, τροποποιήθηκε στην πράξη, σαν επιστήμη εξουσίας στο ανθρώπινο ον,. παραβλέποντας την πνευματική και ψυχική του υπόσταση. Αποτέλεσμα, να μην μπορεί ο άνθρωπος να βρει την “ευδαιμονία” και την γαλήνη, μόνο στα υλικά πλούτη και αγαθά. Πολύ απλά γιατί ο ανθρώπινος “οίκος” επεκτείνεται και σε πνευματικά (όχι νοητικά) και ψυχικά (όχι αισθητικά) “πλούτοι” και αγαθά. Αυτή είναι η διαφορά του παρελθόντος (Ελληνικής παιδείας) και της σημερινής κοινωνικό  - πολιτικό -οικονομικής  δυτικότερης παιδείας.
Η διαφορά μεταξύ της Ελληνικής παιδείας (αναζήτηση του αγαθού, της αρετής, της αλήθειας και της ευδαιμονίας) και του δυτικόφερτου πολιτικού μοντέλου παιδείας, αριστερού και δεξιού υλισμού,  είναι πως η παιδεία μεταλλάχθηκε σε επαγγελματική κατάρτιση. Παράλληλα όμως, και όχι τυχαία ...... και η έννοια της λέξης "ΑΓΑΘΟ" άλλαξε νόημα και από κορυφαία αρετή, στην Ελληνική παιδεία, σημαίνει στις μέρες μας, καταναλωτικό προϊόν.........Έτσι το “κατά φύσιν ζην” μεταλλάχθηκε σε “παρά φύσιν ζην” τρόπο ζωής ή life style. Η έννοια της οικονομίας, μεταλλάχθηκε σε χρηματοοικονομικά, η έννοια της παιδεία, μεταλλάχθηκε σε επαγγελματικής κατάρτισης, η έννοια της αξίας, μεταλλάχθηκε σε τιμή. Η έννοια της ποιότητας, μεταλλάχθηκε σε ποσότητα, η έννοια του φυσικού δικαίου, μεταλλάχθηκε σε συμφέρον, η έννοια της γνώσης , μεταλλάχθηκε σε άγνοια της άγνοιας. η έννοια της προόδου, μεταλλάχθηκε και έγινε σύστημα διάλυσης των κοινωνικών και πολιτισμικών δεσμών (κοινωνικό AIDS), η έννοα της Ισχύος, μεταλλάχθηκε σε δύναμη, η έννοια του αληθινού, μεταλλάχθηκε σε αισθητό,  η έννοια του ορθολογισμού, μεταλλάχθηκε σε σοφιστεία,  η έννοια του Έρωτα, μεταλλάχθηκε σε σεξ, η έννοια της Δόξας του Είναι, μεταλλάχθηκε σε φήμη του φαίνεσθαι  κτλ κτλ. Με αποτελέσματα η έννοια του κατ΄ εικόνα και ομοίωση του ανθρώπου με το θεό, μεταλλάχθηκε και έγινε ο άνθρωπος, ο μεγαλύτερος εχθρός του εαυτού του και της δημιουργίας.

ΕΡΩΤΗΣΗ 2 : Τι μέτρα θα πρέπει να πάρουν Οι Κρατικοί Φορείς για την αύξηση Πληροφόρησης της ύπαρξης του Μουσείου; ; Μιλάμε για Τουρισμό στην Ελλάδα , όταν το μοναδικό ''Οικονομικό Μουσείο 'στον κόσμο δεν γνωστοποιείτε σε άλλες  χώρες ώστε να αυξηθεί κι ο Τουρισμός ;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 2 : Κράτος ;;;;;; βλέπετε να υπάρχει κράτος ;;;;;;; γιατί εγώ δεν μπορώ να το διακρίνω ...... Ανοίγοντας ένα λεξικό, κράτος λέει, πως σημαίνει ένα σύνολο ανθρώπων, οργανωμένο πολιτικά σε πρόσωπο δημοσίου δικαίου για την άσκηση της εξουσίας και την αναγνώριση του από τη διεθνή κοινότητα, που έχει σκοπό την διασφάλισή του και την απονομή δικαιοσύνης. Βλέπετε εσείς κάτι από αυτά .......

ΕΡΩΤΗΣΗ 3: Κύριε Μάνο Τσικογιαννόπουλε, ποια είναι η πιο μεγάλη σας επιθυμία για το μέλλον του ''Οικονομικού Μουσείου'';

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 3: Η επέκτασή του με τη δημιουργία ενός πάρκου ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΕΠΑΝΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ. Είναι βέβαιο πως μόλις πιάσει “πάτο” το μοντέλου του αριστερού και δεξιού υλισμού, που απ΄ ότι φαίνεται δεν θα αργήσει, ο άνθρωπος θα αναζητήσει ξανά την “οδό” της ευδαιμονία. Έτσι θέλοντας και μη, θα επανέλθει στην Ελληνική παιδεία (τρόπο σκέψης) γιατί είναι ο μόνος τρόπος για να ικανοποιήσει ο άνθρωπος τις ουσιαστικές οντολογικές του ανάγκες. Το πάρκο θα περιλαμβάνει όλες τις Ελληνικές φιλοσοφικές σχολές με τους κύριους εκφραστές τους, τι πρεσβεύει η κάθε μια συνοπτικά, αστεϊσμούς, ευφυολογήματα, γνωμικά, αποφθέγματα κτλ πολύ λακωνικά και ευχάριστα. Ο επισκέπτης θα μπορεί κάνοντας έναν περίπατο, να γνωρίσει τους πνευματικούς του “παππούδες” το χαρακτήρα τους, τον τρόπο που σκεπτόντουσαν, ζούσαν κτλ  όπως και την μορφή τους σε προτομές.
Αν τώρα το “οντολογικό ρολόι” του επισκέπτη, κτυπήσει, θα αναζητήσει τα περαιτέρω .......

ΕΡΩΤΗΣΗ 4: Η περιήγηση στο Μουσείο , εκτός από οπτική και ακουστική είναι μια Εισαγωγή Στην Οικονομία , οι Τομείς του Μουσείου , 16 τον αριθμό , αποτελούνται από ενότητες 100 τον αριθμό . Πόσες δυσκολίες συναντήσατε ώστε να τα οργανώσετε όλα στην εντέλεια; Τα εκθέματα , την ανάλυση , περιγράψτε μου ;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 4 : Καμία, πολύ απλά γιατί τόσο εγώ, όσο και οι κυρίες Περήφανου και Τσικογιαννοπούλου, ότι κάναμε και κάνουμε, το κάνουμε με την καρδία μας σαν διασκέδαση και χωρίς πίεση χρόνου και όπως ξέρετε η διασκέδαση είναι πάντα ευχάριστη .....  Είμαστε “μοναχικοί καβαλάρηδες” και κάνουμε αυτό που μας αρέσει. Γι΄ αυτό δεν έχουμε και ούτε θέλουμε να έχουμε, καμία κρατική παρέμβαση ή βοήθεια.

ΕΡΩΤΗΣΗ 5 : Τομέας 6 ~ Πολιτική Οικονομία ~ Μία συμβουλή σας από το τότε στο τώρα ;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 5: Μονολεκτικά θα έλεγα, επιστροφή στην Ελληνική παιδεία και στον Ελληνικό τρόπο σκέψης. Το θέμα δεν είναι τόσο απλό, γιατί η πολιτική δεν έχει ηθική αλλά συμφέρον, δηλαδή εγωισμό και εγωκεντρισμό. Τόσο η πολιτική όσο και η οικονομία, αν και ανήκουν στις ανθρωπιστικές επιστήμες, κατάντησαν, μόνο ανθρωπιστικές να μην είναι, με ορατά διά γυμνού οφθαλμού αποτελέσματα. Άρα έπαψαν να είναι επιστήμες, αλλά κατάρτιση υπολογισμών ικανοποίησης ......υλιστικών εγωισμών και εγωκεντρισμού ......  Γι΄ αυτό οι λεγόμενοι οικονομολόγοι μιλάνε μόνο για αριθμούς και υλικό πλούτο και όχι για ανθρώπους.
(  Φωτογραφία :
Η είσοδος του Οικονομικού Μουσείου) 

ΕΡΩΤΗΣΗ 6: Όχι άδικα , μα δικαίως , πριν αναλάβουν την Οικονομία της χώρας η κάθε νέα Κυβέρνηση , καλό θα ήταν το πρώτο τους χρέος , να είναι μια ομαδική περιήγηση όλων τους στο ''ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ''  Θέλετε να προσθέσετε κάτι που δεν αναφέραμε στη συνέντευξη ;




ΑΠΑΝΤΗΣΗ 6 : Όχι δεν θα ήταν καλό, γιατί οι άνθρωποι που ασχολούνται σήμερα με την πολιτική, με την αντεπιλογή που γένεται,  είναι ή πολύ εγωιστές, άρα δεν θα πάρουν τίποτα γιατί τα ξέρουν όλα ή πολύ υλιστές, άρα ένα πνευματικό ανθρωποκεντρικό οικονομικό μουσείο δεν έχει τίποτα να τους πει. Καλύτερα να μην μας γνωρίσουν για να μην μας “πολεμήσουν”.........επειδή τους χαλάμε την “πιάτσα”. Εδώ βλέπετε όλο το παγκόσμιο σύστημα, τα ΜΜΕ κτλ κάνουν τα πάντα για να κρατούν τους ανθρώπους στο επίπεδο της ζωώδους υλικής φύσης τους και όχι της πνευματικής τους “καταγωγής”. Που θα πάει όμως, θα “σαλπίσει” μαζικότερα, γιατί εξαιρέσεις υπάρχουν, το ανθρώπινο πνευματικό DNA,  είναι θέμα χρόνου και πρέπει να είμαστε έτοιμοι.
Αξιότιμε κύριε Μάνο Τσικογγιανόπουλε, σας ευχαριστώ για την συνέντευξη μας .

Το Πρώτο και Μοναδικό Οικονομικό Μουσείο Στον Κόσμο 

Ο ''Πνευματικός Πατέρας”” και δημιουργός  του Οικονομικού Μουσείου , κύριος Μάνος Τσικογιαννόπουλος, το 1992 ιδρύει το Μουσείο , από προσωπικές συλλογές του ίδιου και της Κας Αικ. Περήφανου όπως και της Μελίνας Τσικογιαννοπούλου . 
Αποτελεί ένα πλήρως οργανωμένο Μουσείο και είναι το πρώτο και Μοναδικό Μουσείο στην Οικονομία ανά τον Κόσμο. 


(Φωτογραφία :  Μάνος Τσικογιαννόπουλος  - Ιδρυτής του Μουσείου )



(  Φωτογραφία :
Η είσοδος του Οικονομικού Μουσείου) 
Η θεματική του Μουσείου , αποτελείται από 16 Τομείς  και 100 ενότητες  . 






Πιο αναλυτικά , σε όλες τις ενότητες , εκθέτονται ιστορικά ντοκουμέντα , έγγραφα , βιβλία , νομίσματα , μετοχές , ομόλογα , σκεύη , εργαλεία , ορυκτά , διάφορα προϊόντα , διάφορα αντικείμενα , λαογραφικά , παραδοσιακά επαγγέλματα , έργα Τέχνης,  και πολλές ακόμα ενότητες   . 





Είναι σημαντικό ν΄ αναφερθεί πως το Μουσείο διαθέτει σύστημα ατομικής ξενάγησης, με 16 αριθμημένα σημεία ανά  Τομέα  εκθεμάτων με αντίστοιχες επεξηγηματικές επιγραφές και μικρές οπτικές προβολές -παρουσιάσεις , ώστε να μπορεί ο κάθε επισκέπτης να ακολουθεί το δικό του ρυθμό . 




ΟΙ 16 ΤΟΜΕΙΣ ΕΚΘΕΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ 

1. ΙΣΤΟΡΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
2. ΠΡΩΤΟΓΕΝΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ( ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ )
3. ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ( ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗ ) 
4. ΤΡΙΤΟΓΕΝΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗ  (  ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ) 
5. ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΑ 
6. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
7. ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 
8. ΕΓΓΡΑΦΑ
9. Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΖΩΗ
10. ΑΠΟΘΗΣΑΥΡΙΣΗ – ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ 
11. ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ 
12. ΘΕΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
13. ΜΕΤΟΧΕΣ – ΟΜΟΛΟΓΙΕΣ -ΟΜΟΛΟΓΑ- ΑΞΙΟΓΡΑΦΑ
14. ΧΡΗΜΑ-ΝΟΜΙΣΜΑ
15. ΒΙΒΛΙΑ -ΤΥΠΟΣ 
16. ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ – ΑΓΑΘΑ- ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ


(Φωτογραφίες από τον εσωτερικό χώρο του Μουσείου και τα εκθέματα του  ) 


(Φωτογραφίες από τον εσωτερικό χώρο του
 Μουσείου και τα εκθέματα του  ) 
Η Είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό ( μεμονωμένοι επισκέπτες ) κάθε Σάββατο 10:00 π.μ – με 14:00 μ.μ  

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ : 6932903977


Facebook : Οικονομικό Μουσείο 




Το Οικονομικό Μουσείο λειτουργεί στο Δήλεσι ( Δήλιον ) Βοιωτίας .
Διεύθυνση : Παυλοπούλου και  Μεσολογγίου , Δήλεσι Βοιωτίας , Τ.Κ 32009 


ΡΕΠΟΡΤΑΖ : ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ - 
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ  ΕΣΔ :  

ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ : Αξιωματούχοςς  Δημοσιογράφος της ΕΣΔ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου