ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗ

Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ...

Ο ΝΙΚΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΚΗΣ ΤΑ 
ΚΟΠΑΝΑΕΙ
ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
ΑΠΟΓΥΜΩΝΕΙ ΤΟΝ star ΚΑΙ ΤΟΝ 
ΝΙΚΟ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ!
______________________________
Και όμως μετά από μικρή αναζήτηση πέσαμε πάνω στο http://einaimast.blogspot.com/ που από τη φωτογραφία του διαχειριστή και την 'τοποθέτησή' του, καταλαβαίνει κανείς ότι είναι ο Νίκος Μαστοράκης..

Η θεματολογία πάντως του ιστολογίου είναι για 'κλάματα'..
Ένας αχταρμάς ειδήσεων που ξεκινάνε από τη Τζούλια και τα ευτρέπελα του Hollywood και φτάνουν στην τιμή της βενζίνης, στον πόλεμο της Λιβύης και τα γιαούρτια στους πολιτικούς.
___________________________________________

Με λίγα λόγια προλογικά: Ο Νίκος Μαστοράκης υπήρξε λαμπρός ρεπόρτερ, στραφείς εν συνεχεία στην τηλεόραση και τον κινηματογράφο, όπου επίσης διέλαμψε. Άνθρωπος φαντασίας κι ανησυχίας έστησε πολλές καταστάσεις από το ραδιόφωνο, τηλεόραση έως και events ,όπως το αυτοκίνητο ΑΝΤΙΚΑ… κ.λ.π.
 
Δείτε τι λέει ένας “ανταγωνιστής” του στο ρεπορτάζ, ο επίσης σημαντικός ρεπόρτερ ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ:
--Αναμφισβήτητα ό Μαστοράκης υπήρξε σπουδαίος ρεπόρτερ στην περίοδο 1964-1967…Είχε δε και το χάρισμα να γράφει-όπως και συνεχίζει, γλαφυρά. Άτομον πολυσχιδές και αθεράπευτα φιλόδοξον… 

Η ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΗ της αείμνηστης Βλάχου του οφείλει πολλά...
Δεν αισθάνθηκα ποτέ ανταγωνιστής του Μαστοράκη, διότι είχα άλλη ρότα.. Αν και την εποχή εκείνη οι πάντες ομιλούσαν ότι δα οι μεγαλύτεροι ρεπόρτερς της Ελλάδος όλων των εποχών ήσαν οι Μαστοράκης, Βραχιολίδης, Ζαννίδης .. Παραμύθια. Οι ρεπόρτερς δεν ζυγιάζονται ούτε και συγκρίνονται!
Ωστόσο ο Μαστοράκης,ενοχλούνταν από τη δική μου ρεπορταζιακή δράση (πάντα αποκλειστικότητες κυνηγούσα) και συχνά από τη ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΗ(με την οποία επίσης συνεργαζόμουνα) για ακατανόητους λόγους..με στόλιζε με σχόλια του…
Για να γίνει κατανοητό αυτό, λέω: Η αποκλειστικότητα στη δημοσιογραφία αποτελεί την κορυφαία διάστασή της, (SCOOP) το λένε οι Άγγλοι..Εγώ από βίτσιο της φύσης μου ..στόχευα θέματα που πάντα γινότανε πρωτοσέλιδα!
Δεν ενοχλούνταν μόνον ο Μαστοράκης αλλά και όλοι οι φιλόδοξοι ρεπόρτερς της εποχής… Το ήξερα, γι αυτό και δεν διατηρώ ούτε καν φιλία με συναδέλφους… Προς τι; Αφού ήξερα ότι ούτε ζωγραφιστό ήθελαν να με βλέπουν… Τους έκανα ζημιά με τα αποκλειστικά μου… Διότι όπως είθισται στα δημοσιογραφικά γραφεία… ο Αρχισυντάκτης καλεί τον ρεπόρτερ και του λέει απλά : “Αυτό το θέμα που το έχει η άλλη εφημερίδα, ο Βραχιολίδης, εσύ γιατί δεν το έχεις…πως σου ξέφυγε;
Τι να απαντήσει . Οπότε μια μέρα θύμωσα με τους λοιδωρισμούς –σχολιαστικούς του Μαστοράκη στη ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΗ, πάω στην είσοδο των γραφείων της εφημερίδας , επί της Σωκράτους και καρτερώ τον Μαστοράκη να τον ξηλοκοπήσω.. !!!΄Ετσι μού ήρθε! Με βλέπει ένας καλός συνάδελφος ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΑΡΤΕΜΑΚΗΣ (συντάκτης επί των Πολιτιστικών) και ρωτάει:
--Τι περιμένεις εδώ Απόστολε;
--Περιμένω τον Νίκο Μαστοράκη να τον ξυλοφορτώσω…
--Παλάβωσες μωρέ; μου λέει…Έλα πάμε στη Βλάχου …
Με έσυρε στο γραφείο της Ελένης Βλάχου… Κι εκείνη παρατήρησε:
--Μα καλά κύριε Βραχιολίδη… Γράφετε στην εφημερίδα σας και γιατί δεν σχολιάζετε τον Μαστοράκη; Γιατί θέλετε να το δείρετε;
--Κυρία μου, καλός ο Νίκος Μαστοράκης,αλλά τσογλαναράς.. Εγώ δεν μπορώ να περιέλθω σε επίπεδο ξεκατινιάσματος….μου είπες, σού λέγω και λοιπά ανάλατα! Με το ξύλο τα πράγματα απλοποιούνται!
Γέλασε!
Η αλήθεια είναι ότι ο Μαστοράκης ,παρά τις ιδιορυθμίες του, δεν ήταν κακός, όπως και το σύνολο των δημοσιογράφων… Απλά μέσα στα πλαίσια της ανταγωνιστικότητας εισχωρούν κάποια ζιζάνια… βασικά χαζά! Στη δημοσιογραφική κοινότητα υπάρχει ένα άγριο ανταγωνιστικό κλίμα που αγγίζει τα όρια της κακίας και του φθόνου. Ο ένας επωφθαλμία τον άλλον!Καθημερινό καθεστώς!
----------------------------------------------------
ΔΕΙΤΕ....

--Εύστοχες οι επισημάνσεις του.. Τους αδειάζει όλους:..και το MEGA, του Βαρδινογιαννη… ασφαλώς. Ο Μαστοράκης ξέρει καλά τα τηλεοπτικά, άλλωστε αυτός ήταν ο δημιουργός του STAR! Kαι ο Μαστοράκης τα λέει ...ΣΩΣΤΑ!

ΕΝ ΟΙΚΩ XATZHNIKO-STAR-ΛΑΟΥ

(Ευτελές το Δελτίο ειδήσεων του  STAR...)

Τελικα, ο χαρισματικος Χατζηνικολαου, ακομη και σε ευτελες προϊον, οπως ειναι το νεο "δελτιο" καποιων (ελαχιστων) ειδησεων του Star, φερνει ανελπιστα νουμερα θεαματικοτητας. Αν το Βαρδινογιανειο Ιδρυμα (καναλι) ειχε δοκιμασει το ιδιο νυσταλεο, ασυναρτητο και ασυναρμολογητο δειγμα χωρις τον Νικο, ακομη και με την περιεργεια της πρεμιερας, θα ειχε χαμηλοτερα νουμερα απο εκεινα του δελτιου-νουμερου του Μαλελη. Αποριας αξιο, ομως, ειναι το πώς θα κρατησει τα νουμερα της περιεργειας το "δελτιο" αυτο, με τα χαλια που εχει. Μπορει μονο ο Χατζηνικολαου να φερνει κοσμο, οταν το περιεχομενο κραυγαζει "αδειοσυνη" και η αισθητικη ειναι 1990;
Στα "υπερ" της δαπανηρης αναβαπτισης:
Νικος Χατζηνικολαου (οχι στα καλυτερα του, παρ' ολα αυτα κρατησε τους θεατες)
Σταυρος Λυγερος (μεστος, συγκεκριμενος, περιληπτικος, χωρις σαρδαμ και ανοησιες)

Στα αδιαφορα η λαθος:

Μαρα Ζαχαρεα: "Παστωμενη" στο παχυ, αδιαφανες, γυψινο μεϊκ απ, με την ιδια ακαταλληλη φωνη, αξιοπρεπης ομως και καταφερε να μη συνθλιβει απο τον Νικο.
Κατια Μακρη (πού κοιταγε καθε τοσο, προσπαθωντας να συνταξει τα επαναληπτικα ασυντακτα;)
Γιωργος Κουβαρας (χαμηλου προφιλ εως πληκτικος και το μικροφωνο του στο πηγαδι)
Κωστας Στουπας (εκφραση δυσφοριας/δυσκοιλιοτητας και δεν μας ειπε κατι που να μην ξεραμε)

Στα αρνητικα και απαραδεκτα:

Θεματολογια μηδεν. Αδειο δελτιο τριθεματικο, ειδικα οταν την ιδια στιγμη ξετυλιγοταν live το δραμα των φονων στη Ναυτικη Βαση. Ανυπαρξια εξωτερικων ειδησεων. Μαλελεια καταλοιπα με Τατιανα, Τσαπανιδου και Μελετη (ευλογουμε τα γενεια μας ανεπιτυχως).
Ρεπορταζ μηδεν. Δεν σωνεται η αδυναμια των τεως τρεχαληταδων του λαϊφ σταϊλ με stand up (sit up) πανω σε οχημα με το πλανο να κουνιεται και να τρεμει χωρις να φαινεται καν οτι το οχημα ειναι σε κινηση.
Σκηνικο: Λαθος φωτισμενο, χωρις προοπτικες, ξεπλυμενα χρωματα και "κολλημενο" πανω στους πανελιστες.
Graphics: Ξεπερασμενα και πληκτικα, στο δηθεν "νεο" layout με δυο υπερπαραθυρα δεξια-αριστερα και τρια μικροπαραθυρα στη μεση. Τιτλοι στερημενοι φαντασιας τοσο σε κειμενο οσο και σ' εκεινα τα παμπαλαια flares εφφεδακια που τα εχουν ξεπερασει ακομη και οι δεκαχρονοι μοντερ του διαδικτυου.
Παραγωγη: Παμπτωχη και αμηχανη, ενδεικτικη οτι το καναλι δεν εχει ιδεα απο δελτιο ειδησεων, περαν της Πετρουλας.
Συνολικα: Αναιμικο, ισχνο, χαλαρο και φανερα "προ-κατ" πειραματικο δελτιο. Το τουρκομπαροκ του lead in και ο Χατζηνικολαου εφεραν νουμερα, αλλα αν καποιος θελει να δει κανονικα δομημενες ειδησεις, η Χουκλη και η Κοσιωνη ειναι ακομη οι πρωτες επιλογες.
(ΣΗΜΕΙΩΣΗ:Μας κάνει εντύπωση που γράφει χωρίς κανένα τονισμό! Έχει υιοθετήσει άλλες έκφρασης της γραπτής ελληνικής; Διόλου απίθανο, διότι πάντα ήταν παρδαλός ο Νικ….Απλά το σημειώνουμε… έτσι !)
ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ MEGA.. ME TA ΚΡΕΜΜΥΔΑΚΙΑ !

O ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ

Γράφει ο Νικ Μαστοράκης:
Oσο η Θεια Ολγα και τα αταλαντα ανηψια της, εκει κατα ΥπΤου (αυτο κι αν θυμιζει "φτου") ξυνονται, χασμουριουνται και καθε τοσο βγαιονουν στα ΜΜΕ του Θειου Βαρδη και καμαρωνουν οτι εφεραν τουριστες στη χωρα, ειναι η Περιφερεια που κανει δημιουργικα και αισθητικα θαυματα. Δειτε, π.χ., αυτο το διεθνους επιπεδου λογοτυπο της Πελοποννησου, απο ελληνικη (φανταζομαι) εταιρια, που ομως η Ολγα και η παρεουλα δεν σκεφτηκαν ποτε να χρησιμοποιησουν για τη στεγνη, εμμηνοπαυτικη και ψυχρη καμπανια (ο Θεος να την κανει) της χωρας. Τσαουσακη, πες αλευρι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου