Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2017

ΤΟΣΟ Η ΜΑΝΔΑΜ ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ ΟΣΟ ΚΙ Ο ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ ... ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ... που δουλευουν την δημοσιογραφια... διοτι απλα δεν ξερουν τι σημαινει!

tatiana0

«ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ» η συμπεριφορά της Τατιάνας Στεφανίδου

για την Χρυσή Αυγή και το περιστατικό στο σχολείο του Περάματος! EΞΑΛΛΟΙ οι τηλεθεατές! (ΒΙΝΤΕΟ)

«Μαζι με τον σύζυγο μου θέλουμε  να σας καταγγείλουμε την απίστευτη συμπεριφορά και θράσος της Tατιανας Στεφανιδου στην σημερινή εκπομπή της όσον αφορά την Χρυσή Αυγή. Είτε υποστηρίζει είτε όχι την όποια προσπάθεια πατριωτών, ο τρόπος της ήταν έκφραση απόλυτου φασισμού! 

Δηλαδή, δεν έχει ο γονιός το δικαίωμα να ενημερωθεί και να αντιδράσει όταν πρόκειται τα παιδακια τους να μοιράζονται τα θρανια τους και τις αίθουσες με τα προσφυγοπουλα με ότι συνεπάγεται με αυτό…ειτε το δουμε από άποψη υγειας, άσε το ηθικό και πατριωτικό μας δικαίωμα που απειλείται.
Σήμερα είναι προγραμματισμένα για να πηγαίνουν απογεύματα…μεθαύριο πως θα ενταχθούν? Σαν πολυπολιτισμικο κατόρθωμα των Συριζαιων?
Ευχαριστώ που μας δώσατε την ευκαιρία να εκφραστούμε»
ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ – ΓΟΝΕΙΣ

3 σχόλια:

  1. ΝΤΙΡΙ....ΝΤΙΡΙ...ΝΤΙΡΙ ΝΤΑ.

    ΝΤΙΡΙ....ΝΤΙΡΙ....ΝΤΙΡΙ ΝΤΑ
    ΓΕΜΣΕΙ Η ΤΟΠΟΥΣ ΚΙΝΗΤΑ
    ΝΤΙΡΙ...ΝΤΙΡΙ...ΝΤΙΡΙ ΝΤΑ
    ΓΙΟΜΣΕΙ ΚΙ ΣΤΕΙΝΑ ΒΡΑΚΙΑ.

    ΠΟΥΛΙΤΙΚΑ.....ΟΙΚΟΥΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΥΠΤΙΚΑ ΣΤΕΙΝΑ ΒΡΑΚΙΑ ΚΙ ΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΤΡΩΝ ΑΠ ΤΟΥΝ ΠΟΥΛΙΤ ΤΑ ΠΑΡΑΔΙΑ...ΓΕΜΣΑΝ ΤΝΗΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΧΑΡΙΑ ΓΚΑΒΑ...ΣΑΝ ΔΑΜΑΛΙΑ ΑΜΠΔΟΥΝ ΤΣΑΓΙΛΑΔΕΙΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΧΑΖΟΥΦΕΡΝ ΚΙ ΛΕΝ ΟΤ ΘΕΛΝ ΚΙ ΦΑΦΛΑΤΟΥΝ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΧΑΖΟΙ ΠΟΥ ΤΣΑΚΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΣΚΑΚΩΝ ΤΜΑΤΣΟΥΚΑ.ΤΝΚΛΟΥΤΣΔΑ ΚΙ ΤΝΠΟΥΤΣΑ ΚΑΤΑ ΠΩΣ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΚΟΥΣΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ.

    ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΤΟΥ 1821 ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΑΖΩΜΑΤΑ.

    ΘΑΝΑΣΗΣ ΘΥΜΙΟΠΟΥΛΟΣ. Ο ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ.

    ΑΝ ΜΕ ΒΛΕΠΑΝ ΟΙ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ
    ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΠΕΡΝΟΥΣΑ
    ΘΑ ΜΟΥ ΛΕΓΑΝΕ ΘΑΑΝΣΗ
    ΓΙΑ ΔΕΝ ΤΣΑΚΩΝΕΣ ΜΑΤΣΟΥΚΑ
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΣ ΤΗΝ ΠΟΥΤΣΑ.

    ΟΙ ΤΟΤΕ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΤΙΜΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΗΡΕΧΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΠΗΓΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΠΩΣ ΠΗΓΑΙΝΑ ΕΓΩ ΤΟ 1950 ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΚΛΑΥΒΑ, ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΛΥΚΟΙ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΙ ΚΑΙ ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΗ ΧΟΛΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΟΥΚΛΑ....ΤΟΥΡΚΟΦΩΝΟΙ....ΑΛΒΑΝΟΦΩΝΟΙ...ΣΛΑΒΟΦΩΝΟΙ....ΚΑΙ...ΚΑΙ..

    ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΒΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΞΕΝΟΦΕΡΤΑ ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΣΟΝΙΚΑ ΤΟΥΚΟΜΟΓΓΟΛΙΚΑ ΣΚΥΛΙΑ.
    ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάτι που δεν έπρεπε να περάσει ασχολίαστο, στην εκπομπή της στο Έψιλον κανάλι , στη συνέντευξη με τον Στέφανο Κοκολογιάννη , μιλά για δεοντολογία η Τατιάνα . Δείτε όμως στο ανάλογο βίντεο , πως of the record , του είπε , ΄΄Εγώ θα τους σούβλιζα αν ήμουν στη θέση σου ΄΄του είπε και της λέει ''Γιατί Τατιάνα δεν το παραδέχεσαι ; Έτσι δεν μου είπες; '' Η Τατιάνα δεν μπορούσε να το μαζέψει. Δηλαδή αν αυτό είναι δεοντολογία δεν με τιμά να είμαι δημοσιογράφος , ως τηλεθεάτρια , δεν την έχω ξαναδεί. Ανεπίτρεπτο... θα βρω το ανάλογο βίντεο , που ψάχνω και πρέπει να το έχουν κόψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάτι που δεν έπρεπε να περάσει ασχολίαστο, στην εκπομπή της στο Έψιλον κανάλι , στη συνέντευξη με τον Στέφανο Κοκολογιάννη , μιλά για δεοντολογία η Τατιάνα . Δείτε όμως στο ανάλογο βίντεο , πως of the record , του είπε , ΄΄Εγώ θα τους σούβλιζα αν ήμουν στη θέση σου ΄΄του είπε και της λέει ''Γιατί Τατιάνα δεν το παραδέχεσαι ; Έτσι δεν μου είπες; '' Η Τατιάνα δεν μπορούσε να το μαζέψει. Δηλαδή αν αυτό είναι δεοντολογία δεν με τιμά να είμαι δημοσιογράφος , ως τηλεθεάτρια , δεν την έχω ξαναδεί. Ανεπίτρεπτο... θα βρω το ανάλογο βίντεο , που ψάχνω και πρέπει να το έχουν κόψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή