Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2017

ΣΟΦΙΕΣ-ΜΑΛΑΚΙΕΣ... ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ... ΥΠΑΡΞΙΑΚΑ ...ΘΕΜΑΤΑ!


ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΙ Ό,ΤΙ ΒΡΕΞΕΙ ΑΣ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ!

ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΦΤΕΡΗ ΠΕΝΝΑ ΤΟΥ ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗ:

ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ 
 



ΔΕΝ ΠΑΕΙ  

ΑΛΛΟ!

Παει...τερμάτισαν και την ελπίδα 

που λέγεται ΧΡΙΣΤΟΣ!



ENA  ..ΣΟΦΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΟΥ 
ΑΠ. ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗ 

ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ …ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ προς ΜΙΑΝ ΦΙΛΗ… ΚΑΙ Ο ΘΕΌΣ ΒΟΗΘΟΣ!!! ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΙΟΣ;

  • ΦΊΛΗ ΜΟΥ  θα σε παρακαλέσω πάρα πολύ μην με στολίζεις με αστεία επίθετα...Το τι πιστεύεις ΕΣΥ για μένα είναι ένα άλλο στορυ...Το θέμα είναι τι πιστεύω εγώ για μένα:
  •  
  • ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΤΑΠΕΙΝΌΣ ανθρωπάκος, που πασχίζει να σταθεί στο ύψος των δωρεών που έλαβε από τη φύση και τη ζωή  ΑΠΛΟΧΕΡΑ και που δίνει μάχες για να κρατήσει αλώβητο τον εαυτό του μέσα στην τρέλλα της σημερινής ζήσης..Σε παρακαλώ λοιπόν... ΚΟΨΕ τα φληναφήματα ΣΟΥ... σεβάσου ότι δεν είμαι ανθρωπάκι που τα επιδιώκει... κι άρα με ενοχλούν θανάσιμα...
  •  
  • Σ΄ευχαριστώ για όσα έκανες κατα τη διάρκεια της  συνεργασία μας ... Τα υπόλοιπα αγαπητή μου φίλη ……..είναι παραμύθια της ΧΑΛΙΜΑΣ....ΚΑΙ ΦΑΡΣΑ...ΚΑΚΑΣΧΗΜΗ  σε βάρος του ανθρώπου...
  • ΑΝ ΤΟΥΤΟ  το διέπραξαν οι θεοί...ας όψεται τον νιονιό του ανθρωπάκου που φύτεψαν επι γης… ΚΑΤΑ ΤΙΣ δήθεν …ΑΓΙΕΣ ΓΡΑΦΕΣ …που πιστεύουμε …φανατικά!! ΤΕΤΟΙΑ η ανθρώπινη αμυαλοσύνη! 

  • ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ... ΖΩΗ...ΓΙΟΚ... Πάπαλα! το ΑΙΩΝΙΟΝ!  ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ; Και γιατί ΜΩΡΕ να υπάρχει ΖΩΗ μετά θάνατον... για να κάνουμε τις ίδιες  ΕΠΙ ΓΗΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ;

  • Τι άλλο να σου πω αγαπητή μου …άγνωστη φίλη; Η ΦΑΡΣΑ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ  ΘΕΩΝ είναι το πιο θεότρελο καλαμπούρι που βιώνει επί αιώνες η ΑΝΘΡΩΠΌΤΗΤΑ!...
  • ΤΙΠΟΤΕ...ΑΛΛΟ!...Και χαϊρι δεν είδαμε!!! ΔΕΝ κατάφερε..ακόμη μετά 2000 τόσα χρόνια.... Ο Χριστούλης να μας εξανθρωπίσει! 
  • Λοιπόν;..Αντίθετα ζωοποιούμεθα συνεχώς.. ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΚΑΘΕΤΑ τη ζωοποίηση μου, αν και σέβομαι τα αγαθά αυτά ΘΕΙΟΤΑΤΑ-ΥΠΕΡΟΧΑ πλάσματα! Κι άσε τι λένε οι ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΙ τσαρλατάνοι! 
  •  
  • ΧΑΙΡΕ ΕΝ ΠΑΝΤΙ ..ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΟΙ-ΘΕΟΣ- ΝΑ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΑ ΑΝΗΣΥΧΑ  ΒΗΜΑΤΑ ΣΟΥ! Ασφαλλεστερα στη νεα χρονια που μας μπήκε!
  •  
  • Με εγκαρδιότητα
  • ΠΑΤΡΙΚΑ 
  • ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ 

2 σχόλια:

  1. Εδώ δεν υπάρχει καμία κόντρα ,κι είναι ολοφάνερο πως υπάρχει μια ανταλλαγή απόψεων σε υπαρξιακά θέματα που η ίδια η ζωή και από Ελληνισμού και από Χριστιανισμού , και από άλλες θρησκείες , υπήρχαν,υπήρξαν και θα υπάρχουν , μα πάντα άλυτα και στις παρέες , με έδαφος φιλικό , είναι μαζί με γεύμα και οίνο ,ιδανικές αυτές οι συζητήσεις, ως συζητήσεις γιατί όντως ξέρουμε πως όλα αυτά είναι και μέχρι έως και σήμερα , άλυτο μυστήριο , κι αυτός είναι κι ο λόγος που τις κάνει να κινούν το ενδιαφέρων.
    Η άγνωστη φίλη της επιστολής του κύριου Βραχιολίδη , είμαι εγώ , στα πλαίσια όμως προηγούμενων συζητήσεων μας , που εξετάζαμε αναφορικά ως παράδειγμα , πως δημοσιογραφικά πρέπει ο δημοσιογράφος να μην είναι αμαθής και να ξεχωρίζει πως ο τζιχαντιστής άλλου κατατάσσεστε η ενέργεια της τρομοκρατικής επίθεσης που θα πάρει 200 ζωές , σε εγκληματολογικό πεδίο κι αλλιώς σε πεδίο που αφορά την θρησκεία του που όσο σωστή λογική και να του παραθέσεις , δεν θα κατανοήσει τίποτα για το πως και από θρησκείας και από εγκληματολογίας δεν αφαιρούμε ζωές.
    Όλο αυτό , η ανταλλαγή απόψεων ανάμεσα σε πατέρα και υιό επειδή κι εγώ με τον δικό μου γιο Απόστολο στο όνομα , έχουμε κάνει άπειρες συζητήσεις υπαρξιακού περιεχομένου , συμφωνήσαμε πως πάντα θα είμαστε σε ένα φαύλο κύκλο που θα ξεκινάμε από το Α και θα φτάνουμε στο Ω και αντίστροφα.
    Οπότε μείναμε στο ότι όσα κι αν κουβεντιάσουμε , ας τα κουβεντιάζουμε σε μια καλή παρέα , σε κλίμα με όμορφη μουσική , οίνο μεζέ , μένοντας πως ξέρουμε πως όσο δεν έχει αποδειχθεί τι υπάρχει μετά θάνατον ή και πριν τη γέννηση που κι αυτό υποστηρίζουν πολλοί , όπως οι Ασιατικοί Λαοί , ζωές που ζήσαμε πριν γεννηθούμε και όλα αυτά είναι ένας φαύλος κύκλος που μόνο ως φιλική συζήτηση μπορεί να γίνει.
    Πάντα , όμως πάντα , όπως μου έθεσε βέτο ο γιος μου ( - Μαμά , αναποτελεσματικά ) .
    Η κοινοποίηση άνηκε στο πλαίσιο που , κάναμε μεγάλες αναλύσεις , πάνω σε θέματα ενός ευρύτερου περιεχομένου .
    Τα Ρεπορτάζ κι οι Ειδήσεις τρέχουνε και το πιο ουσιαστικό και απτό , είναι , όλοι μας οι γονείς και τα παιδιά μας , εφόσον μπορούμε να συζητάμε τέτοιες θεματικές, κρατάμε γερά την ιερότητα του θεσμού , του πιο ιερού θεσμού , ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ.
    Μετά Τιμής ,
    τα σέβη μου στην οικογένεια Βραχιολίδη ,
    Παναγιώτα Βασιλοπούλου- Δημοσιογράφος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΕΣ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΟΥ...ΦΙΛΗ μου,Και σ΄αυτό το λέβελ προσπαθώ να συνδιαλεχτώ με το γιόκα μου, που είναι επίσης μαχητικός και καλό,σοβαρόν ΠΑΙΔΙΟΝ... Διερωτώμαι γιατί δεν πρέπει να έχουμε αντιθέσεις;...διαφορές απόψεων...ΓΙΑΤΙ;ΚΑΙ ΣΑΦΩΣ δεν διεκδικώ το αλάνθαστον! Χριστέ και Κύριε!..Δεν ξέρω η διαλεκτική αντιπαράθεσή μου θα συνεχιστεί για λίγο ακόμη!..Και ό,τι ΒΓΕΙ...Σήμερα συμπτωματικά βρέθηκα στο κονάκι του...Οι αγκαλιές μας ήταν το κάτι άλλο, παρά τις φιλολογικές μας διαφωνιές...ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΑΊΟΥΣ... γΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΠΩ ΈΝΑ ΆΛΛΟ ΜΟΥ ΜΥΣΤΙΚΌ: αΛΛΆ ΆΣΤΟ ΑΥΤΌ... Αλλοιώτικα πως θα ήταν μυστικό; Πάντως ...Σ΄ευχαριστώ για τις ορθές σκέψεις σου!
    ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή