Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2016

ΣΥΜΠΑΘΗΣ Ο ΛΕΒΕΝΤΗΣ ...ΑΛΛΑ ...ΑΧΤΑΡΜΑΣ... ΚΑΙ ΓΡΑΦΙΚΟΣ! ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΕΙ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ...ΜΙΑ ΓΡΑΦΙΚΗ ΦΙΓΟΥΡΑ ...ΠΟΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΕΞΑΕΡΙΣΤΕΙ!.. Τώρα λένε πως θα συνοδεύσει τον Τσίπρα στη Ν.Υόρκη!.. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ είναι έντιμος αλλά πολιτκά ΚΑΡΑΓΚΙΟΖ ΘΗΑΤΕΡ...ΖΕΙ ΣΤΟΝ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟ ΤΟΥ!


Λεβέντης: Το μέλλον θα είναι αδιάψευστο ΚΑΙ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ!




«Εγώ με τον ΣΥΡΙΖΑ συνέκλινα μόνο στο θέμα της απλής αναλογικής» τόνισε ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων Βασίλης Λεβέντης από το βήμα της Βουλής. «Το θέμα αυτό είναι ουσιώδες διότι είναι το πάγιο αίτημα του κόμματός μου» πρόσθεσε.

Ο κ. Λεβέντης επεσήμανε ότι η απλή αναλογική δεν ήταν στόχος του Πρωθυπουργού όσο δική του. «Κάποια στιγμή τον είδα και μου είπε ότι αντιλήφθηκε πως το να κυβερνά μια κυβέρνηση με 153 είναι λίγο αναποτελεσματικό και θα ήταν καλύτερο να υπάρχει μια κυβέρνηση 3-4 κομμάτων. Γι' αυτό βγήκα και είπα ότι έγινε ώριμος ο Πρωθυπουργός».


«Εγώ είμαι ευθύς, όποιος σ’ αυτό τον τόπο ωριμάζει και τολμάει και λέει δημόσια τις απόψεις του εγώ θα τον επιβραβεύω» τόνισε.

Συνεχίζοντας ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων είπε:

«Κάνω μια σύσταση στον κ. Μητσοτάκη. Νομίζει ότι παίρνοντας ένα στέλεχος από εδώ και ένα στέλεχος από εκεί θα αυξήσει το ποσοστό του. Ο κόσμος δεν εκτιμά τέτοιες συμπεριφορές» προσθέτοντας:

«Και μιας και διαψεύδουν κάποιοι ότι παίρνουν κάποιους, το μέλλον δεν θα δείξει; Το μέλλον θα είναι αδιάψευστο, αν παίρνετε ή όχι.»

Δείτε το βίντεο: 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου