Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ... ΚΑΤΑΔΙΩΚΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ.. ΕΙΝΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΖΩΓΡΑΦΟΣ.. ΚΑΛΑ ΕΚΕΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΗ; ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ!

ΣΥΛΛΗΨΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΜΕ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ on camera. ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΙΑ ΣΥΛΛΗΦΘΕΝΤΑ ΓΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΠΑΡΑΒΑΣΗΣ ΜΕ ΠΟΙΝΗ 10 ημερών (ή αλλιώς 65 ευρώ ! ).

 "Αν κατέβαζα την κάμερα δεν θα είχα συλληφθεί"
Ως μέλος της Ένωσης Συντακτών Διαδικτύου, Διαχειριστής του Thraki Life News και αποδέκτης προσκλήσεων του Δήμου Αλεξανδρούπολης με δελτία τύπου, η παρουσία μου στις συνεδριάσεις του είναι εύλογη. Κατόπιν αυτού και μετά από 3 χρόνια έντονης διαδικτυακής και όχι μόνο δημοσιογραφικής δραστηριότητας στην μικρή πόλη της Αλεξανδρούπολης, δεν χρειάζονται διαπιστευτήρια. Μετά τις προ ετών απαραίτητες συστάσεις, διαπιστευτήριο και αποδοχή πλέον αποτελεί η κάθε πρόσκληση. 

ΤΟ… ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΣΥΛΛΗΨΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ on camera ΠΑΖΑΡΙ 

Με την κάμερά μου καλύπτω την ανοιχτή συνεδρίαση της Διανομαρχιακής Επιτροπής κατά των Χρυσωρυχείων στην Θράκη της οποίας ηγείται ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Βαγγέλης Λαμπάκης. Σ’ αυτήν την με ανοιχτή πρόσκληση μπορούσαν να παραβρεθούν και όσοι πολίτες ήθελαν να ακούσουν και να ενημερωθούν. 

Ήταν λοιπόν προφανές ότι θα την παρακολουθούσαν και συμπολίτες μας της άλλης πλευράς, «συμφωνούντων». Όλα μεταξύ τους θα κυλούσαν αρμονικά εάν ο δήμαρχος δεν έκανε σε έναν προς έναν, μία προς μία, τυπική και ουσιαστική ανάκριση! Όλοι κάνουν λόγο για «Ιερά Εξέταση»!!! Η ενέργειά του πυροδότησε αντιδράσεις, διαφωνίες και η ένταση κορυφώθηκε όχι σε μεγάλο βαθμό αλλά αρκετό, ώστε ο ίδιος να καλέσει άνδρες της Ομάδας ΔΙΑΣ. 

Συνεχίζω εν τω μεταξύ να καλύπτω με τον φακό της κάμεράς μου σκηνές και στιγμές της συνεδρίασης, που θυμίζω πως εξελίσσεται στην ειδική αίθουσα του Δημαρχείου και ήμουν εκεί μόνο γι αυτό. Άρα αυτό έπρεπε να κάνω!

 …Ώσπου εμφανίζονται οι άντρες της ΔΙΑΣ! 
Ο ένας εξ αυτών που για ευνόητους λόγους δεν αναφέρω το όνομά του, με πλησιάζει λέγοντάς μου:

 «Κατέβασε την κάμερα».

Του απαντώ ευγενικά ότι καλύπτω την συνεδρίαση ...για να μου πει: 

«Δε με νοιάζει! Προσωπικά για μένα όταν κάνω το έργο μου απαγορεύεται να τραβάς!» 

Λέγοντας αυτά απλώνει το χέρι του και ασκώντας πίεση μου κλείνει την κάμερα. 

Έκπληκτος, με σταθερή ήρεμη φωνή και ευγένεια του εξηγώ ότι καλύπτω δημόσια συνεδρίαση και του επαναλαμβάνω…

«Την κάμερα δεν θα μου την κλείσετε
Θα τραβάω οπουδήποτε αλλού αλλά όχι εσάς. 
Την κάμερα όμως δεν θα μου την κλείσετε!» 

Μόλις πρόλαβα να τελειώσω την φράση μου, τον άκουσα να λέει σε συναδέλφους του: 

«Πάρτε τον λίγο, έχει μία απόφαση ο κύριος…».

Με συνέλαβαν λοιπόν... πλήρωσα 65 ευρώ και αφέθηκα ξανά ελεύθερος. 

Η σύλληψή μου, αφορούσε ποινή 10 ημερών για τροχαία παράβαση, και έγινε σύμφωνα με την σεβαστή και απολύτως σωστή απόφαση της δικαιοσύνης. 

Ήταν σαφής υποχρέωση, του εν λόγω αστυνομικού να με συλλάβει έστω για το… αστρονομικό ποσό των 65 ευρώ, αφού ήταν δικαστική απόφαση! 

Αν δεν το έκανε, όχι μόνο δεν θα έπραττε ως έπρεπε σύμφωνα με το καθήκον απέναντι στην Υπηρεσία του, αλλά και ο ίδιος θα παρανομούσε. 

Όλα νόμιμα λοιπόν. Έτσι ακριβώς όπως έπρεπε.

 Μήπως όμως σας διέφυγε κάτι από τον τίτλο; 

Ή μήπως όχι, αφού ο διάλογος μεταξύ εμένα και του αστυνομικού, αναδεικνύει την διαπραγμάτευση προκειμένου να αποφασιστεί εάν θα γίνει ή όχι αυτή η σύλληψη; Κάτι που άλλωστε επιβεβαιώνεται από το σχετικό video που πιό κάτω ακολουθεί, το οποίο τραβήχτηκε από άλλη κάμερα, άλλου μέσου, άλλου συναδέλφου μου. 

Και για να το καταστήσω σαφές! Ο εν λόγω αστυνομικός έστω και αν εν υπηρεσία καλούμενος για συγκεκριμένο ζήτημα, σε συγκεκριμένο τόπο και χρόνο αντιλαμβάνεται την παρουσία κάποιου για τον οποίο είναι ή όχι δημοσιογράφος, βοσκός, έμπορος, δημόσιος υπάλληλος ή ηθοποιός… εκκρεμεί σε βάρος του δικαστική απόφαση (των 10 ημερών ή αλλιώς των 65 ευρώ), θα μπορούσε αν ήταν στην ευχέρειά του να τον ενημερώσει για τακτοποίηση της... (μιας και αφορά απόφαση τροχαίας παράβασης μόλις 10 ημερών ή αλλιώς των 65 ευρώ... και που στον καθένα θα μπορούσε να συμβεί) ή διαφορετικά, σίγουρα να τον συλλάβει χωρίς περιστροφές. 

Και τα δύο τυγχάνουν του σεβασμού φαντάζομαι όλων μας. 

Όμως στην περίπτωση αυτή υπήρξε και μια τρίτη εκδοχή που σύμφωνα με την δική μου ερμηνεία θυμίζει από ανταλλακτικό παζάρι έως διπλωματική διαπραγμάτευση. 

Δηλαδή, αν κατέβαζα την κάμερα… ο συγκεκριμένος αστυνομικός εκείνη, την συγκεκριμένη στιγμή, δεν θα είχε δώσει την εντολή να συλληφθώ! Μπορεί κάποια άλλη στιγμή. Αλλά όχι εκείνη! 

 
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗ  "ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ" από το 6:22 έως μέχρι και 6:35 (χρόνος video)



Και εν τέλει... μήπως πριν από κάθε συνεδρίαση ή συνέντευξη,  ακόμη και όταν καλούμαστε με δελτίο τύπου από θεσμικούς και άλλους φορείς πρέπει να περνάμε από το Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής μας για να πάρουμε ειδική άδεια;;; 

Στην θυελλώδη συνεδρίαση ήταν και το Rodopi News με τον συνάδελφο Σωτήρη Μπουζάρα ...και για την ενημέρωσή σας χρησιμοποιούμε το υλικό που κατέγραψε. 

Θανάσης Ζωγράφος
Μέλος της Ένωσης Συντακτών Διαδικτύου
Διαχειριστής Thraki Life News

2 σχόλια:

  1. ΦΛΟΥΡΗ ΕΛΕΝΗ ΠΡΕΒΕΖΑ ................ΠΑΡΑΚΑΛΩ Κυριε θαναση Ζωγραφε ΠΕΡΙΜΕΝΩ... ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ<< ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ >> Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ... ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ...Δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις....Η φράση αυτή, η οποία αποδίδεται στον Μέγα Αλέξανδρο, λέγεται για κάποιον που παραβιάζει ο ίδιος τις αρχές του· που τα λόγια του με τις πράξεις του παρουσιάζουν μια ανακολουθία· που άλλα λέει κι άλλα κάνει.

    Διαβάστε περισσότερα: Δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις | Πάρε-Δώσε http://www.pare-dose.net/4859#ixzz4n4amiJVa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟ ΑΝΕΒΑΖΩ ΩΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΑΛΛΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΟ ΦΛΟΥΡΗ ΕΛΕΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΙΝΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΑΤΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΟΤΙ ΔΥΟ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΜΟΥ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΣΑΤΕ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ ΣΤΟΝ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΣΑΣ ΚΥΡ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗ ....ΑΝΑΜΕΝΩ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή