Σάββατο 8 Ιουνίου 2013


ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΟΝ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΠΕΙΡΑΙΩΣ!
O ΓΕΡΟ ΣΟΦΟΣ
ΠΑΛΙ ΕΔΩ ΚΑΙ
ΞΑΝΑΧΤΥΠΑΕΙ..




Είμαι εκ των πρώτων
δωρητών οργάνων σώματος…
Βασικά είμαι δωρητής\
 ΟΛΑΚΕΡΟΥ του σώματός μου…
Αλλά μόνον προς
 ΣΧΟΛΗ ΙΑΤΡΙΚΗΣ
για τα μαθήματα \
ΑΝΑΤΟΜΙΚΗΣ!
Και η ερώτηση που
 θέτω στον Πειραιώς :

”Διαθέτω μετά τη θανή μου,
το σώμα μου για σπουδή
 σε ανατομείο Ιατρικής Σχολής!”
Έχετε κάποια απάντηση
 Σεβασμιότατε Πειραιώς;
Ο ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΕΧΕΙ ΓΟΥΣΤΟ! ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ!

Και ορθώς καλεί το λαό να φτύσει το Νόμο Σαμαρά του και αρχιμαλάκα περι …”δωραιας” οργάνων ….!

Κι ενδιαφέρον σαφώς. Δεν κλωσάει αυγά. Τα εξαποντίζει επί των κεφαλών αφρόνων!
Η χθεσινή εγκύκλιός του προς του πιστούς της εκκλησίας του Πειραιώς, είναι σοβαρότατα αναλυτική ως προς τη μαλακισμένη απόφαση της αθλίας ημών διοίκησης-κυβέρνησης Σαμαρά-.. να μας θεωρεί ΟΛΟΥΣ υποχρεωτικά ως δότες οργάνων μας…Τόσον μαλάκας...δημοκρατικά!

Μπράβο στον εκ Πειραιώς ιεράρχη που αρθρώνει μαγκιόρικη λαλιά!
Χωρίς να συμφωνώ απολύτως με τις συγκροτημένες σκέψεις του,,εν τούτοις χειροκροτώ τον δεσπότη. Η μαλάκω η κυβέρνηση έφτιαξε ένα νόμο κατάπτυστο…για τη δωρεά οργάνων μας… Εξαφανίζει τη ΔΩΡΕΑ και μας μεταβάλλει υποχρεωτικά… αντικείμενα αγνώστου εμπορευματικής χρήσης. Είναι σαφές ότι κάποιοι μπινέδες στήσανε το στόρυ της νομοθεσίας …που λέει ότι θα μας αρπάζουν τα τζιγέρια, τις καρδούλες μας, τα μάτια μας …κι όλα τα οργανέτα μας… προκειμένου δα… να διατηρηθούν .. στη ζωή άλλα άτομα!
ΣΚΑΤΕΝΙΑ Υπόθεση!…Διότι κάποιοι παραλήδες και κηφήνες γουστάρουν να παρατείνουν το βιό τους με τη εξαγορά τέτοιων οργάνων μας!
Το στόρυ με τη διάθεση οργάνων μας είχε προκύψει περίπου, αν θυμάμαι καλά πριν από 30 χρόνια και ΕΓΩ…πλήρης ενθουσιασμού
έσπευσα να αταγραφώ στις λίστες ΔΩΤΗΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ.
Με νούμερο 20000 από τα πρώτα ,δηλαδή άτομα στην Ελλάδα!

χρόνια κι αυτή η ευγενής ..διάθεση… ατυχώς εμπορευματοποιήθηκε .. Σαϊνια της πιάτσας γιατροί κι άλλοι κολλητήτιοι, δουλεύουν αναίσχυντα κι απάνθρωπα ..στην αναζήτηση οργάνων για να κάνουν μεταμοσχεύεις σε παραλήδες σκατάδες βασικά, για να επιζήσουν… Οι άνθρωποι της Άπω Ανατολής στενάζουν και όντας εν ζωή ..πουλάνε όργανα του σώματός τους, έναντι πινακίου φακής… Το εμπόριο ανθρωπίνων οργάνων εκεί οργιάζει…
Η Εγκύκλιος του Επισκόπου Πειραιώς κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ… φωτίζει πολλά.

Όμως θα είχε ενδιαφέρον αν ο Άγιος Πειραιώς, θα ήθελε , αν μπορούσε,
ΝΑ ΑΠΑΝΤΉΣΕΙ..με τις θεολογικές γνώαεις που κουβαλάει σε τούτο:
--Το σώμα μου το δωρίζω για τις ανατομικές ,σπουδαστικές ανάγκες σε όποια ιατρική σχολή, το θέλει… Απλά …έτσι επειδή γουστάρω να είμαι …χρηστικός και μετά θάνατο!
Σε μια τέτοια βούλησή μου, η Εκκλησία θα με κακίσει; Ρωτάω!
Δεν μ΄ενδιαφέρει η απάντηση του Πειραιώς… Διότι εγώ έχω αμετάκλητα δρομολογήσει.. τα πάντα! Θα ήταν όμως εξαιρετικά ενδιαφέρον από τον φλογερό Ιεράρχη… να απαντήσει!
ΠΕΡΙΜΕΝΩ…
Εύχομαι ο… μουστακαλής αρειμανίως, θρησκευτικός ηγετής των ενδόξων Πειραιωτών του λιμανιού , της πρώην ευκλεούς Τρούμπας να απαντήσει… Διότι αλλιώτικα θα μας πάει ΟΥΛΟΥΣ ο διάολος!ΑΜΗΝ!

Την αναλυτική ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΜ, ΘΑ ΤΗ ΒΡΕΊΤΕ ΕΔΩ ..ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ.. ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΉΣΑΜΕ ΧΘΕΣ! ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ  ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου