Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011


H KΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΣΤΑΦΕΤΑ, ΕΝΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟ ΠΛΑΣΜΑ ( ειδικών αναγκών) ΠΟΥ ΟΙ ΠΡΑΤΩΡΙΑΝΟΙ ΤΗΣ ΛΥΡΙΚΗΣ ΑΠΕΛΥΣΑΝ.. ΖΗΤΑΕΙ ΤΗΝ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ.. ΣΟΪΜΠΛΕ, ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΠΟΚΑΛΕΙ "ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ" ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ...


Μια επιστολή μνημείο αξιοπρέπειας,ήθους κι ευαισθησίας που αξίζει να διαβαστεί... Διότι και σαφώς δεν προσδοκά ..αποκατάστασή της...η κυρία Σταφέτα. Αλλά επειδή ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών συμβαίνει να  είναι ομοιοπαθής της και πιεστικός προς την ελληνική κυβέρνηση, τον καλεί να αναλάβει τις ευθύνες του γενικώς και ειδικώς έναντι των ατόμων με ειδικές Ανάγκες, κατηγορία στην οποία ανήκει και ο ίδιος ο Γερμανός αξιωματούχος.. Η επιστολή της  γλυκιάς κι αγωνίστριας Ντίνας Σταφέτα, διαβιβάσθηκε ήδη μέσω της εδώ Γερμανικής πρεσβείας, επισήμως μεταφρασμένη. Αναμένουμε με έντονη περιέργεια.. τι θα αποφανθεί ο "τραυματικός" κατά σώμα Γερμανός Υπουργός ... Θα δούμε αν ο εγκέφαλός του διατηρεί ακόμη τα ανθρώπινα στοιχεία του... Διότι να μην ξεχνάμε πως ο εν λόγω πολιτικός -δεξί χέρι της Φράου Άγκελα Μέρκερ... εκδηλώνει σταθερά συμπτώματα σκλήρυνσης... κατά πλάκας ,κάνοντας μας πλάκα τεθλασμένη,  επιτιθέμενος εντελώς σκληρυντικά κατά της Ελλάδας. Η επιστολή της κ. Ντίνας Σταφέτα είναι πρόσκληση και πρόκληση... και δια τον  Χερ  Σόϊμπλε και για τη σύγχρονη Ευρωπαϊκή σκέψη και πράξη.. ΄Ιδομεν..Αναμένομεν την αντίδρασή του... ώστε να τον συγκρίνουμε με τις "συνάδελφες"ελληνικές κουφάλες- διάβαζε κουφαμάρες...-που ούτε ακούν, ούτε  καταλαβαίνουν τίποτε.
------------------------


ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Είναι περίεργο, αλλά το τελευταίο διάστημα τo Πρακτορείο Ειδήσεων  H.N.A, λαμβάνει και αξιοποιεί αμέσως, επιστολές Ελλήνων πολιτών υψίστου επιπέδου γραφής και ουσίας. Μας κάνει εντύπωση, διότι μόλις χθες δημοσιοποιήσαμε την συγκλονιστική επιστολή της 19/χρονης κ. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΟΠΟΎΛΟΥ... Το χαιρόμαστε διότι ξάφνου γινόμαστε γιοφύρι. Οι αγωνίες των αγνώστων  αναδεικνύονται..., καθίστανται γνωστές, ευρύτερα.  και εμείς δεν  περιοριζόμαστε μόνον  στην ξηρά κι ανούσιο προβολή της επικαιρότητας, αν κι εμείς αξιοποιούμαι ΜΟΝΟΝ τα ξεχωριστά που επιλέγουμε... για την special ΕΝΗΜΈΡΩΣΉ ΣΑΣ...
-----------------------------------------------    
Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑΣ ΣΤΑΦΕΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΓΕΡΜΑΝΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ...
    


Eξοχότατε,


Πολλοί είναι οι λόγοι που επέλεξα να επικοινωνήσω μετά της εξοχότητάς σας. Μην εκπλαγείτε. Σας αναφέρω μερικά κοινά μας:
1) Εμείς στην Ευρώπη είμαστε μέλη της ίδιας μεγάλης οικογένειας και άρα είμαστε «οικείοι» και όχι ξένοι μεταξύ μας,άλλωστε αυτό είναι το κυρίαρχο πνεύμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
2) Η δημιουργική γερμανική κουλτούρα φέρει έντονα τη σφραγίδα του ελληνικού, αρχαιοελληνικού πνεύματος. Ίσως περισσότερο από κάθε άλλο λαό της Ευρωπαϊκής οικογένειας μας.
3) Η «θεία» μοίρα με τις άγνωστες βουλές της, σας επέλεξε εις μίαν καμπή της ζωής σας να μπείτε εις τη «χορεία» των ατόμων με ειδικές ανάγκες, «χορεία» εις την οποία έχω την τιμή να ανήκω και εγώ. Παρά την οδύνη σας, ορθώσατε ανάστημα και δίνετε μία αξιοθαύμαστη μάχη αξιοπρέπειας, αποτελώντας φωτεινό παράδειγμα ζωής, για αρτιμελείς και μη.
4) Η μουσική παρακαταθήκη του Γερμανικού λαού έχει εμποτίσει ανεξίτηλα κάθε πολιτισμένο άνθρωπο και εις αυτή τη λεπτομέρεια έχουμε άλλο ένα «κοινό», κύριε Υπουργέ. Συμβαίνει να εργάζομαι εις στην Εθνική Λυρική Σκηνή του μοναδικού στην Ελλάδα λυρικού θεάτρου. Ένα παράδειγμα, ο πατέρας μου είναι καταξιωμένος πρωταγωνιστής της Λυρικής Σκηνής (τενόρος), επί πολλά, έτη και είναι φυσικό να έχει ερμηνεύσει ουκ ολίγες αθάνατες γερμανικές δημιουργίες. Όσο για εμένα δείτε εν συντομία το βιογραφικό μου.
Ονομάζομαι Κωνσταντίνα Σταφέτα. Είμαι 31 ετών. Το δεύτερο παιδί πολύτεκνης οικογένειας. Ο πατέρας μου είναι γνωστός διαπρεπής πρωταγωνιστής- τενόρος εδώ και πολλά χρόνια. Από διετίας, πάσχω από ΑΠΟΜΥΕΛΥΝΩΤΙΚΗ ΝΟΣΟ - ΣΚΛΗΡΥΝΣΗ ΚΑΤΑ ΠΛΑΚΑΣ - ήμουν εργαζομένη στην Ε.Λ.Σ. από το 2003 με συμβάσεις ορισμένου χρόνου, μέχρι και την 31/07/2011, οπότε και απελύθην.
Η διοίκηση της Ε.Λ.Σ., ενώ όλες οι προϋποθέσεις συνηγορούσαν, να μου μετατρέψει τη σύμβαση σε καλλιτεχνική, όπως ο νόμος προστάζει, καθώς είμαι Διπλωματούχος Καθηγήτρια Χορού - Σχολή Ραλλού Μάνου, Πιάνου και Ανώτερων Θεωρητικών ( Αρμονίας, Αντίστιξης, Φυγής ), δεν το έπραξε …
Η απασχόληση μου στην Ε.Λ.Σ. είναι αμιγώς καλλιτεχνική, καθ' ότι ανήκω στο Τμήμα Αρχειακών Συλλογών, ως ερευνήτρια- τεκμηριώτρια ( τεκμηρίωση - καταχώριση - ψηφιοποίηση- έρευνα, που αφορούν σε όλες τις συλλογές που αποτελούν τον πλούτο του θεάτρου μας - κοστούμια βεστιαρίου, μακέτες κοστουμιών - σκηνικών, προγράμματα, δελτία τύπου, κριτικές παραστάσεων, αφίσες, καρτολίνες, μουσικά αποσπάσματα, ετήσιοι προγραμματισμοί, spartiti, παρτιτούρες κ.α.), υλοποιώντας
τοιουτοτρόπως όλα τα προγράμματα του Ε.Σ.Π.Α. - Ψηφιακή Σύγκλιση - Ευρωπαϊκή Ένωση. Έχω πολύ καλή γνώση αγγλικών και πολύ προχωρημένες γνώσεις Η/Υ. (ιδιαίτερα εξειδικευμένα προγράμματα, λόγω της ενασχόλησης μου με τα ανωτέρω). Και είναι περιττό να αναφέρω ότι η νόσος μου δε με έχει εμποδίσει στην εργασία μου. Παρ’ όλα αυτά ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής
κος Μύρων Μιχαηλίδης και ο Πρόεδρος του Δ.Σ., παρ’ ότι ενημερώθηκαν πλήρως με τις ιατρικές γνωματεύσεις από το νοσοκομείο « Ευαγγελισμός », που αφορούσαν στη νόσο μου και ενώ γνώριζαν πλήρως και τα προσόντα μου, επέδειξαν ανεξήγητη σκληρότητα, επικαλούμενοι το νόμο περί συμβασιούχων. Είμαι βεβαία ότι θα ενσκήψετε στο «πρόβλημά» μου, ώστε να προσδοκώ στην επαναφορά μου στο μοναδικό λυρικό μας θέατρο, που αγάπησα από παιδούλα, δια… πατρικής μυήσεως και που μέχρι χθες διακονούσα μετά πάθους και δημιουργικότητας.
Η περίπτωσή μου εκφεύγει των ορίων ενός απλού περιστατικού και αφορά ευρύτερα τη στάση των οργανωμένων πολιτικών
έναντι των ατόμων ειδικών αναγκών και ορθώς ως σήμερα οι πολιτείες της Ευρώπης επιδεικνύουν ανάλογη ευαισθησία.
Τι συμβαίνει όμως εις στην πατρίδα και ξάφνου οι κυβερνώντες ελησμόνησαν την ευαισθησία αυτή; Δηλαδή δε φτάνει το μοιραίο «χτύπημα» από τις ανεξέλεγκτες παραξενιές της φύσης έναντι των ατόμων με ειδικές ανάγκες. Είναι δηλαδή ανάγκη να έχουν και το ανθρώπινο ανηλεές χτύπημα από πάνω; Και εδώ βρίσκεται το πρόβλημα και η αιτία επικοινωνίας μου μετά της εξοχότητάς σας. Και στη λεπτομέρεια αυτή θα βρείτε άλλο ένα «κοινό» σημείο: διότι ως άριστα γνωρίζετε είστε από τους
πρωταγωνιστές των πιέσεων ως προς την κυβέρνησή μας, ώστε δικαίως να μπαλώσει τις οικονομικές αταξίες της παρελθόντος.
Και βεβαίως αυτή επιδίδεται εις το άχαρο σπορ των μαζικών απολύσεων εργαζομένων αδιακρίτως. Ο «ενθουσιασμός» της δε είναι τέτοιος ώστε να μη χαρίζεται ούτε και στα άτομα ειδικών αναγκών. Έτσι πρέπει; Εσείς ξέρετε καλύτερα…ως συνάδελφος
εις την κοινή ιδιαιτερότητά μας. Δεν προσδοκώ ασφαλώς τη μεσολάβησή σας για την αποκατάσταση της προσωπικής μου περίπτωσης. Θα ήταν άλλωστε «άκομψο», ούτε άλλωστε αυτός είναι ο στόχος μου. Πιστεύω όμως βαθύτατα στις ευαισθησίες σας και το κύρος του λόγου σας… Επειδή το θέμα είναι ευρύτερο, η όποια επέμβασή σας, προς θωράκιση της ευλειτουργίας
των οικονομικών, να μην αποτελεί οδοστρωτήρα και παρασύρει στου Καιάδα τη δίνη τους πάντες. Τα άτομα ειδικών αναγκών  χρήζουν ιδιαίτερης φιλανθρώπου αντιμετώπισης, το γνωρίζετε! Εντάξει, να συμμορφωθούν οι κυβερνήσεις που ατακτούν χωρίς όμως να απολέσουν και το ανθρώπινο προφίλ τους και επ’ αυτού νομίζω ότι συμφωνείτε, εκλαμπρότατε κύριε Σόιμπλε.
Σας ευχαριστώ εκ καρδίας για την προσοχή σας επί του θέματος που είχα την τιμή να σας αναδείξω.
Μετά πάσης τιμής και θαυμασμού προς τον τιτάνιο προσωπικό "ΕΙΔΙΚΌ" σας αγώνα.


ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΣΤΑΦΕΤΑ
ΤΕΜΠΩΝ 46 - ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ, ΤΕΡΨΙΘΕΑ
2109629052, 6909019077

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου